Reklame


Sta-Cola-radi-650-metara-ispod-zemlje-FOTO
Popularni pevač Zdravko Čolićposetio je rudare u Boru na radnom mestu. Generalni direktor Rudarsko-topioničkog basena u Boru Blagoje Spasovski poveo je Čolu i njegovog menadžera u posetu rudniku bakra i zlata. 

Ovo je zaista jedinstveno iskustvo. Veoma mi je drago što sam bio sa borskim rudarima. Zaista sam osetino neko čudno uzbuđenje dok sam ih gledao kako rade svoj posao. Džinovska velika dvorana gde se vadi bakar i zlato bila je osvetljena neonskim svetlima, tako da sve izgleda veličanstveno. Iz priče sa rudarima saznao sam da je njihov položaj poslednjih godina bolji. Vidi se da je i grad Bor doživeo promene. Gradske centralne ulice su sveže okrečene i sve izgleda svečano, rekao je Zdravko prenosi Blic

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.