Reklame


Folk zvezda Lepa Brena i njen kolega Željko Joksimović pevali su na reprizi nove 2012. godine bivšem premijeru Crne Gore Milu Đukanoviću!
Naime, poznate srpske zvezde nastupale su 1. januara ove godine u hotelu „Palas” u Petrovcu na Moru, a među gostima našao se i Đukanović sa suprugom Lidijom i najbližim prijateljima.

- Atmosfera je bila vesela, Brena i Željko su razgalili goste, a među njima je bio i bivši crnogorski premijer. On je oko 23 sata stigao u društvu žene i nekoliko odabranih prijatelja. Veče su proveli u odličnom raspoloženju, a hotel su napustili u ranim jutarnjim časovima! Željku je celo veče društvo pravila devojka, voditeljka Jovana Janković, a Breni suprug Slobodan Živojinović - navodi izvor.
Inače, zbog autorskih prava za svoj veliki hit sa novog albuma „Metak sa posvetom”, Lepa Brena bi se uskoro mogla naći na sudu. Kako prenose sarajevski mediji, poznata hrvatska kantautorka Antonija Šole odbila je da Breni ustupi autorska prava za pomenutu pesmu.
- Radije bih da izostavimo ovo. Ipak, Brena je moćna žena i ne bih da joj se zameram. Došlo je do nesporazuma jer je gospođa Brena od mene tražila da se odreknem autorskog prava za pesmu „Metak sa posvetom”. Poslala mi je ugovor na pet strana, a na njene uslove ja nisam mogla da pristanem – rekla je Antonija, poznata po duetskoj pesmi „Volim osmeh tvoj” sa pokojnim Tošetom Proeskim, i nastavila:
- Nisam sklona tome da prepuštam prava drugima, niti vidim potrebe za tim. Smatram da je pesma, na kojoj sam radila više od tri meseca, kvalitetna i shvatam njenu težinu. Pa bože moj, moramo i mi od nečega da živimo. To je bio moj stav i kad je pesma „Metak sa posvetom” u pitanju!
Mlada autorka koja je do sada pisala za velike zvezde popu Olivera Dragojevića, Tošeta Proeskog, Tonija Cetinskog, „Crvenu jabuku”, Tijanu Dapčević i mnoge druge odbila je da potpiše ugovor, a Brena je, kako prenosi „Dnevni avaz”, pretila da više neće saradivati sa njom. Ipak, Antonija nije promenila mišljenje pa je potpisana kao autorka pesme.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.