Reklame

Rodžer Federer imao je fantastičan kraj sezone, 17 vezanih pobeda i tri osvojena turnira u nizu, ali se Novak Đoković potrudio da mu pokvari kraj godine.

U još jednom, "bonus" meču u 2011. godini, koji je doduše revijalnog karaktera, prvi teniser sveta počistio je trećeg u polufinalu egzibicionog turnira u Abu Dabiju. U prethodnoj godini, Srbin je ostvario skor od 5-1 protiv Švajcarca.

U poslednjem meču pred praznike, za svega 50 minuta: Novak Đoković - Rodžer Federer 6:2, 6:1!

Bila je to 11. pobeda našeg asa nad najtrofejnijim teniserom sveta, ali će zvaničan skor do početka sezone 2012 ostati 14-10 u korist Švajcarca, jer turnir u Ujedinjenim Arapskim Emiratima, iako izdašan, nije u kalendaru ATP.

Đoković u finalu (subota, 14.00) igrati protiv boljeg iz meča: Rafael Nadal - David Ferer.

"Divan je događaj, volim da igram ovde. Ja sam juče igrao i to mi je pomoglo da se prilagodim na podlogu i da se bolje pripremim za naš okršaj. Igrao sam sjajno i to mi mnogo znači... Tek smo na početku priprema i ljudi bi trebalo da znaju da ovo nije najbolje što znamo", rekao je džentlmenski Đoković posle susreta.

Sa osmehom na licu, Federer je rekao:

"Žao mi je ako sam vas malo razočarao. Sutra imam još jedan meč i potrudiću se da budem mnogo bolji".

Srpskom teniseru pripao je prvi set. Đoković je u šestom gemu uspeo da napravi brejk i da stekne ključnu prednost za vođstvo 1:0. Međutim, Đoković se nije zaustavio samo na jednom brejku.

Posle izjednačene igre, vezao je četiri gema i prilično lako stekao prednost - 6:2.

U još jačem ritmu nastavio je naš as u drugom setu, u kojem je poveo 5:0, pre nego je "Fedeks" uspeo da se "upiše" na semafor. Za kraj - 6:1.
U Abu Dabiju igra se i meč za treće mesto, pa će tako Federer u subotu igrati protiv poraženog iz svešpanskog polufinala. Prošle sezone, u finalu, Nadal je pobedio Federera rezultatom 7:6, 7:6.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.