Reklame


Ako se po jutru dan poznaje, ova kalendarska godina biće veoma uspešna za mladu zvezdu „Granda” Radmilu Manojlović. Naime, jedna od najpopularnijih pulenki Saše Popovića, od kada je zakoračila u 2012. godinu, radi bukvalno svakog dana, pa i za Božić, ali se ipak potrudila da taj praznik proslavi u rodnom Četerežu, u krugu porodice.

- Božić je oduvek bio moj omiljeni praznik. Volim da kažem da mi ni Nova godina, ni rođendan, ni slava nisu bitni koliko 7. januar. Radila sam za Novu godinu na Zlatiboru, pa za reprizu, pa za reprizu reprize, onda sam pevala na svadbi u Beču, a i ovaj sveti dan ću provesti radno - kaže Rada na početku razgovora za „Alo!“.
Uprkos tome, Manojlovićeva odmalena Božić provodi sa svojom porodicom i za nju to okupljanje ima poseban značaj.
- Trudim se da Božić uvek proslavim sa najbližima i svi smo na okupu tog dana. Zbog prirode mog posla, ne mogu svake godine da uveče budem kod kuće, ali se zato trudim da preko dana ispoštujem sve običaje. Ne petljam se mnogo oko kuhinje tog dana, to prepuštam iskusnijima. Moja maćeha Suza mesi česnicu, to je njen deo posla - kaže zgodna pevačica, koja pozdravlja sve čitaoce tradicionalnim pozdravom:
-Mir Božji! Hristos se rodi! Želim svim ljudima koji slave da im godina bude srećna!
Koliko Rada uživa u Božiću pokazuju i ove fotografije, snimljene specijalno za „Alo!“, na kojima pozira u srpskoj narodnoj nošnji, i to u slami. Ima li lepšeg načina da jedna od najpopularnijih žena u Srbiji brojnim obožavaocima ulepša najradosniji hrišćanski praznik?

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.