Reklame


Glumica u usponu Marija Karan kaže da je ponosna na svoj uspeh i da ne čita loše komentare!



Uprkos tome što se mnogi podsmevaju njenim ulogama u holivudskim ostvarenjima, Marija Karan kaže da je ponosna na svoj uspeh. Lepa glumaca je prošle godine zaigrala u filmu “Obred” u kojem glumi pored Entonija Hopkinsa. Iako se njen lik pojavljuje u ovom ostvarenju veoma kratko, deo javnosti u Srbiji smatra da je Marijina gluma bespotrebno isforsirana jer se “njeno pojavljivanje od par sekundi kosi sa ulogom statiste”.



- Ne pratim forume, pa nisam u toku sa zluradim komentarima. Najbitnije je da sam ja jako ponosna  na svaku svoju ulogu i ne merim ih ni po minutaži ni po bilo kojim drugim segmentima. Za ulogu mi je najbitniji uspeh koji sam s njom doživela i da je uloga na kraju dobro ispala. Znam šta je Holivud, doživela sam ga na pravi način, tako da mogu da kažem da sam smirena i spokojna. Nemam vremena da se obazirem na takve komentare - izjavila je Marija za "Blic".

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.