Reklame


Zbog autorskih prava za svoj veliki hit sa novog albuma „Metak sa posvetom", Lepa Brena bi se uskoro mogla naći na sudu. Sarajevski mediji šuškaju kako je poznata hrvatska kantautorka Antonija Šole odbila da Breni ustupi autorska prava za pomenutu pesmu.

- Radije bih da izostavimo ovo. Ipak, Brena je moćna žena i ne bih da joj se zameram. Došlo je do nesporazuma jer je gospođa BRENA od mene tražila da se odreknem autorskog prava za pesmu „Metak sa posvetom". Poslala mi je ugovor na pet strana, a na njene uslove ja nisam mogla da pristanem - kaže Antonija.

- Nisam sklona tome da prepuštam prava drugima, niti vidim potrebe za tim. Smatram da je pesma, na kojoj sam radila više od tri meseca, kvalitetna i shvatam njenu težinu. Pa bože moj, moramo i mi od nečega da živimo. To je bio moj stav i kad je pesma „Metak sa posvetom" u pitanju! -

Mlada autorka je do sada pisala za Olivera Dragojevića, Tošeta Proeskog, Tonija Cetinskog, „Crvenu jabuku", Tijanu Dapčević i mnoge druge. Nakon što je odbila da potpiše Brenin ugovor, pevačica je zapretila da više neće sarađivati sa njom.

Ipak, Antonija nije promenila mišljenje pa je potpisana kao autorka pesme.

Da li će se sve završiti potpisivanjem autorke na omotu diska ili će morati da rade i pravosudni organi, videćemo u narednom periodu.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.

 
Copyright © Balkanoid All Right Reserved
Blogger Designed by IVYthemes | MKR Site

Treba vam sajt ili web radio?

Najpovoljnije cene audio striminga

i web dizajna.

www.media017.net