Reklame


Josip Broz je želeo Pepicu Kardelj u krevetu, ali samo sa njenim suprugom. Edvard Kardelj odbio takvu ponudu


BEOGRAD - Ženskaroš.
Josip Broz Tito je strastveno voleo žene. Čulnih uživanja se nije odricao ni kad je bio u najstrožoj ilegali ili tokom najtežih partizanskih bitki. Po starom je nastavio i kad je zašao u godine.

Sve ovo napisao je slovenački istoričar Jože Pirjevac, koji je život najintrigantnijeg vladara s ovih prostora istraživao punih 30 godina i saznanja pretočio u knjigu „Tito i drugovi“.

Maršal je u krevetu, piše Pirjevac, bio veoma strastven. Ukratko, znao je da u potpunosti uživa u životu. To potvrđuje i činjenica da je voleo i svoje i tuđe žene, i da nije prezao ni od toga da ih nagovara da mu se prepuste. Posebno je interesantan podatak da je bio bacio oko čak i na Pepicu Kardelj, suprugu jednog od svojih najbližih saradnika Edvarda Kardelja. S njom je imao posebne planove. Želeo ju je u svom krevetu, ali samo zajedno sa suprugom Edvardom. Međutim, kad je Kardelj čuo za tu nepristojnu ponudu, s gnušanjem ju je odbio, piše Pirjevac.


On otkriva da su pokojnom Maršalu fetiš bile i nevine devojke.
- Svaka od mojih žena, u vreme kad sam je upoznao, bila je devica i naivna ovčica. U braku se svaka pretvorila u lavicu, jer sam cenio i poštovao njihovu ličnost. Kad su lavice počele da grizu, morao sam da ih krotim, što je prilično teško, te je dovodilo do mnogih nesporazuma - pričao je Tito.

(R. K.)


Rasna Jovanka

Gustav Vlahov, jedan od Titovih saradnika, opisao je kako je zaključio da se između Jovanke Budisavljević i Tita nešto dešava:

- Jednog dana smo stajali u ulaznoj prostoriji blizu klavira, Jovanka Budisavljević se uputila stepenicama na prvi sprat da proveri jesu li sobe uredne i očišćene. Tito se okrenuo prema meni i rekao da je Jovanka „vrlo rasna Ličanka“. To je za mene bio znak da se Jovanka sviđa drugu Titu.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.