Reklame


Seks-metoda - Poznata književnica kaže da film Anđeline Džoli „U zemlji krvi i meda" nosi američku poruku koja glasi: „Je..mo vas još" i ističe da su SAD glavni silovatelji država bivše Jugoslavije
Vedrana Rudan, poznata hrvatska književnica i publicista, kaže da histerija koja je nastala u Sarajevu posle njenog osvrta „U zemlji krvi i idiota" na film Anđeline Džoli najbolji dokaz duhovne bede u kojoj se nalazi ceo prostor bivše Jugoslavije!
U razgovoru za Press, poznata hrvatska književnica tvrdi da je film Džolijeve čista nula i da jedino nosi američku poruku: „J...mo vas još„.
- Za sve probleme koji muče države nastale na prostorima bivše Jugoslavije, najodgovornije su SAD, kao glavni svetski silovatelj. Glavna tema mojih tekstova je upravo Amerika i ono što rade čitavom svetu. Pošto živimo ovde gde živimo, normalno je da poseban predmet mog interesovanja bude američko jebanje naših života - kaže Rudanova.

Šta mislite o histeriji i osudama bošnjačke javnosti posle vašeg komentara o filmu Anđeline Džoli?
- Nisam pročitala nijedan komentar o mom tekstu, ali mi je sin rekao da sam izazvala pravu gužvu. Muslimani, koji su kao žrtve u tom filmu, napadaju me, dok me Srbi, koji su u filmu predstavljeni kao loši momci, brane.
Da li vam smeta što vas je napala i beogradska glumica Mirjana Karanović, koja vas je, između ostalog, nazvala „budalom" i prozvala da „pišete gadosti"?
- Slušajte, da napišem taj tekst trebalo mi je otprilike sedam minuta. To je samo još jedan u nizu mojih tekstova na temu šta Amerika radi svetu. To je moja prastara i omiljena tema. Inače, ja sam žena koja, bar mi se tako čini, ima koeficijent inteligencije negde oko 100 i pišem za ljude koji imaju isti koeficijent inteligencije. Možda čak i niži.
Šta time hoćete da kažete?
- Pa to da me zapanjuje kako ljudi, koji možda imaju koeficijent inteligencije 150, kao što je Mirjana Karanović, ne mogu da razumeju moj tekst. Opet, možda nije loše da podsetim da sam pre nekoliko godina bila jedina na ovim prostorima koja je javno govorila i da je film „Grbavica" najobičnije sranje.
Zašto?
- Zato što je neoprostivo da jedna žena napravi film o silovanoj ženi i da onako, kao dirljivo, bude zaljubljena u nešto što je izašlo iz njene silovane p..ke! To sam tad i napisala. Silovana žena je žrtva nad žrtvama i nema šanse da voli ono što se rodi nakon takvog čina.
Jeste li svesni da će ova poslednja rečenica verovatno izazvati novu buru u Sarajevu i Beogradu?
- Znam da ovo što sam rekla nije dobro za mene i da ću ponovo izazvati buru, ali i dalje mislim da je i film „Grbavica" obično sranje.
Šta je po vašem mišljenju glavni problem u filmu Anđeline Džoli?
- Onima kojima je koeficijent inteligencije preko 100 još jednom ponavljam da Anđelinin film svima koji žive na ovim prostorima nosi američku poruku koja glasi: „Još vas j...mo!" Oni nemaju milosti.
Ko su sluge?
Kako komentarišete medijski rat koji su prethodnih dana poveli sarajevski mediji optužujući brojne Srbe za zločine iako se protiv tih ljudi ne vodi bilo kakav sudski postupak?
- I mediji su samo oruđe u tuđim rukama. Oni nisu autori takve klime. Novinari služe urednicima, urednici vlasnicima, a vlasnici, bar na ovim prostorima, služe Amerikancima. Nisu mediji ti koji kreiraju mržnju na ovim prostorima. Oni su samo servis koji služi silovateljima koji siluju čitav svet.

Mislite da tvorce „U zemlji krvi i meda" ne interesuje tragedija silovanih žena?
- U filmu Anđeline Džoli, o kojoj lično ne mislim ništa, jer je ona samo oruđe u tuđim rukama, neko je uložio 11,5 miliona dolara! Ona sigurno nije. Ne razumem kako to ljudi ne vide? Džolijeva je obična nula u celoj toj priči.
Zašto mislite da ratne patnje i stradanja ovdašnjih ljudi nisu tema interesovanja SAD?
- U ovom konkretnom slučaju Džolijeva je samo vibrator kojim SAD j..u sve države bivše Jugoslavije. Cela bivša Jugoslavija je postala američka baza. Vidite, Amerikanci nikad ne j..u na isti način. Za svaku zemlju su namenili poseban vibrator. Ne samo u BiH, već svi koji žive na području bivše Jugoslavije su dobili američki ku..c u vidu Anđeline Džoli! Drugo je pitanje da li to neko vidi ili ne vidi.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.