Reklame


Nisam to radio zbog novca, Luka mi je bio prijatelj, kazao je Sretko Kalinić


BEOGRAD - Otkrio zločine i skrovišta!
- Ubijao sam za Luku Bojovića. Verovali ili ne, to nisam radio za novac, već zato što mi je Bojović bio prijatelj.

Priznanjem da je tokom 2004. godine, dok je bio u bekstvu, učestvovao u likvidacijama po Beogradu, zloglasni „zemunac“ Sretko Kalinić otvorio je put srpskom pravosuđu da pokrene postupak protiv Luke Bojovića. On je tada, navodno, otkrio i da Bojović ima jake veze i pouzdane jatake u Španiji. Iz Španije su, preko Hrvatske, i dolazili da ubijaju po Srbiji.

- Upoznali smo se 7. oktobra 2003. godine, na Lukinom rođendanu, na koji me je doveo Ilija Novović. Postali smo dobri prijatelji i, mesec dana kasnije, Bojović i ja smo otputovali u Španiju - ispričao je Sretko Kalinić. Istražiteljima je navodno otkrio ko su im bile veze i kontakti, ali i lokacije na kojima su se skrivali u toj državi.
- S Lukom sam bio u odličnim odnosima sve do 12. marta 2009. godine. Tada smo se razišli jer sam saznao da hoće i mene da ubije - ispričao je Kalinić.

Na osnovu svega što je rekao pokrenuta je ozbiljna istraga, čiji je epilog optužnica na kojoj je Luka Bojović označen kao novi vođa „zemunskog klana“, ali i njegovo nedavno hapšenje.

(E. K.)

Hrvatska putovnica

Nakon što je policija u stanovima četvorice uhapšenih u Španiji pronašla tri hrvatska pasoša i dve lične karte, hrvatski MUP se posvetio utvrđivanju porekla tih dokumenata i načina na koji su ona završila u rukama članova „zemunskog klana“. Jedan od pasoša izdat je 31. decembra 2008. na ime Marijan Barišić. Tom čoveku, međutim, svaki trag se gubi 18. maja iste godine.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.