Reklame


Frontmen grupe Ajsbern Nemanja Kojić na Fejsbuku izvređao Ražnatovićevu što mu je preotela bubnjara Aleka



Ne trpi poraz!
Nemanja Kojić Kojot, frontmen grupe Ajsbern, na Fejsbuku je žestoko izvređao Svetlanu Ražnatović, nazvavši je „sisatom kravetinom“!
 
Izrevoltiran time što na turneju s Cecom odlazi i njegov bubnjar Aleksandar Petrović Alek, Kojot je iskalio bes na pevačici i njenom saradniku, kompozitoru Aleksandru Miliću Miliju, objavio je Puls onlajn.
 
„S velikim ponosom objavljujemo da se naš bubnjar sprema za veliku svetsku turneju u pratnji najveće srpske majke Svetlane Ražnatović. Bog ih blagoslovio i neka im progleda kroz prste na sudnji dan. Dragi ćelavi Mili, sisata kravetina Ceca i Aleksandar Petrović, nek su blagosloveni. Iskreno vaš, Nemanja Narkoman i Pijanac Kojić“, napisao je Kojić na Fejsbuk stranici svog benda.
 
Nešto kasnije na svom profilu je dodao još jednu poruku slične sadržine:
„Ceca Ražnatović je moj najgori neprijatelj. Iako se ne poznajemo, ona i ‘Miligram’ mi, možda nesvesno, indirektno uništavaju život i bend. Prvo Brena, pa sad Ceca. Uraaa!“





Mili: Tog Kojota nikad nisam video
 
Aleksandar Milić Mili u izjavi za Kurir kaže da Ceca nema nikakve veze sa angažovanjem Aleksandra Petrovića Aleka za njenu turneju.
- Ja produciram sve i odlučujem ko će svirati u bendu. Ne znam šta je tu čudno! Alek je zaposlen šest-sedam godina u „Miligramu“, odličan je bubnjar i zbog toga sam ga i angažovao. Tog Kojota nikad nisam video niti mi ga je Alek ikad pominjao, tako da ne treba pridavati značaj tome šta priča.
 
Alek: Prevršio je svaku meru!
 
Aleksandar Petrović Alek kaže za naš list da je Kojot i ranije davao slične izjave.
- Publika to zna, pa je 2006. godine bend prestao s radom zbog njegovih ispada. Prijateljski sam mu savetovao da mora profesionalno da se leči. Ovo sad je prevršilo svaku meru. Profesionalni sam muzičar, u „Miligramu“ sam više od šest godina i svirao sam s Brenom, Anom Nikolić i mnogim drugim muzičarima. Proputovali smo svet i ovo sada s Cecom je turneja koja zahteva novu energiju, nov zvuk.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.