Reklame


Artem potrošio je oko 5.000 evra na zabavni programa sa prostitutkama i prijateljima

maloletnik iz rusije
Dvanaestogodišnji dečak Artrjom Z. iz Georgijevska u Rusiji pobegao je od kuće i ceo vikend proveo sa prostitutkama i prijateljima, a do novca je dolazio tako što je pljačkao radnje i prolaznike.
Naime, dečak ukradeni novac nije koristio kako bi sebi kupovao igračke poput svojih vršnjaka, već je sve ukradene pare potrošio na prostitutke.
"Seo sam u autobus i otišao u Piatigorsk, želeo sam samo da se malo zabavim sa devojkama. Za to mi je bio potreban novac, pa sam ušao u market i dok je prodavac razgovarao sa klijentom, uzeo sam pare i pobegao. Nisu me uhvatili", rekao je Artrjom.
Misleći da mu 1.000 evra, koliko je imao, nije dovoljno, Artjom je počeo da džepari prolaznike.
"Kada sam nabavio novac, vratio sam se u Georgijevsk taksijem. Tamo sam pozvao prijatelje i rekao im da imam novac i da možem da se zabavimo. Zvali smo prostituke i otišli svi zajedno u saunu", pohvalio se maloletnik.
Nakon toga vesela družina nastavila je svoju zabavu u hotelu, gde su proveli dva dana. Prema njegovim rečima, na zabavni program za sebe i svoje prijatelje potrošio je oko 5.000 evra.
Zabavi je došao kraj kada je njegov brat obavestio policiju. Maloletni dečak je smešten u dom za maloletnike.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.