Reklame


Pobesneo sam i udario je, a ona je pala. Pokušao sam da joj dam veštačko disanje, policiji je ispričao Vaskrsija Vrekić, osumnjičen za ubistvo Marije Cimbal

Vaskrsija Vrekić, Marija Cimbal, ubistvo, ubio devojku, spalio devojku, Novi Sad
Vaskrsija je obožavatelj đavola

NOVI SAD - Horor!
„Mariju sam upoznao u septembru prošle godine, kada je došla uNovi Sad da studira. Bili smo samo dobri prijatelji. Sećam se da sam u subotu došao kod nje, da je zamolim da mi pozajmi novac. Odbila je i posvađali smo se! U jednom trenutku mi se unela u lice! Odgurnuo sam je, na šta mi je opsovala mrtvu majku. Svest mi se potpuno pomračila! Pobesneo sam i udario ju je, posle čega je pala na pod, na kom je samo nepomično ležala.“

A sad ima amneziju

Ovako se Vaskrsija Vrekić (29) iz Banatskog Dvora branio u policiji povodom sumnje da je u nedelju ubio Mariju Cimbal (24), a potom spalio njeno telo.
- Uspaničio sam se! Pokušao sam da joj dam veštačko disanje, ali nije vredelo! Shvatio sam da je mrtva... I od tog trenutka se više ničeg ne sećam - objasnio je Vrekić novosadskim inspektorima.Kako za Kurir kaže izvor iz istrage, Vaskrsija je nekoliko puta ponovio da se ne seća da je Mariju udavio maramom, te da je njeno telo preneo na krevet i zapalio, kako bi prikrio tragove svirepog zločina.

- Vaskrsija je stajao pored njenog kreveta dok se telo nije ugljenisalo. Vodio je računa o tome da se požar ne proširi na ostatak sobe. Kad je Marija izgorela do neprepoznatljivosti, ugasio je vatru i izašao iz stana. Vrata je zaključao spolja - njenim ključem - priča naš sagovornik.

Očajni roditelji

Marijin tata Tibor Cimbal, nekadašnji fudbaler FK Vojvodine, i mama Vesna stigli su iz Francuske i išli na identifikaciju ćerkinog tela. Policija je juče pokušala da razgovara i sa njima, ali neutešni ljudi, kako saznajemo, nisu imali snage da komuniciraju, jer su pod jakim lekovima.
- Marijini majka i otac nisu u stanju da pričaju. Šta bismo mogli reći posle ovoga - jedva je rekla Marijina tetka.
Marija je brutalno ubijena, pa zapaljena u svom stanuMarija je brutalno ubijena, pa zapaljena u svom stanu
Često mu davala pare

Marija je sa roditeljima i sestrom živela u Francuskoj, ali je odlučila da studira u Novom Sadu.
- Pomagala je svima. I ubici je pozajmljivala novac. Rekla mi je: „Žao mi ga je, umrli su mu i otac i majka. Znam da će mi vratiti kada bude imao“, rekla je za Kurir jedna Marijina drugarica.
Idol mu negativac Džoker

Vaskrsija Vrekić, kako saznajemo, godinama neprijavljen živi u Novom Sadu. Marija i on bili su prijatelji i na Fejsbuku, gde je često lajkovao njene slike. Interesantno je da je kao profilnu i naslovnu fotografiju na svom Fejsbuk nalogu postavio lik Džokera, negativca iz serijala filmova o Betmenu
.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.