Reklame


Vučkovićeva objavila fotografije sa snimanja spota na kojima je u strasnom zagrljaju sa zgodnim momkom

Severina Vučković, Milan Popović, pesma Dobro došao u klub
Hladna osveta!
Severina Vučković objavila je na svom profilu na Fejsbuku fotografiju na kojoj uživa u zagrljaju zgodnog muškarca. Ova fotka nastala je na snimanju njenog spota za pesmu „Dobro došao u klub“ pre dva dana u Hrvatskoj. Pevačica je ispod slike ostavila i komentar:

- Sada gledaj me i pati, s drugim sve ću ti vratiti - napisala je Seve.
Između redova može se zaključiti da su stihovi namenjeni upravo njenom bivšem partneru Milanu Popoviću, a slatku osvetu u vidu fotografije Severina mu je servirala upravo na Dan zaljubljenih.

Provokativnija nego ikada, snimila je spot za naslovnu numeru „Dobro došao u klub“, čiji su autori Filip Miletić i Miloš Roganović.
Premijera se očekuje za deset dana, a biće zanimljivo videti hoće li se Popović pojaviti na promociji.
Milan PopovićMilan Popović
Dobro došao u klub

Vjerovala sam
u tvoju priču da si pravi
da jedina sam ja
u tvome srcu, tvojoj glavi.
A ti, ti si dno
varao me sa sto
sada gledaj me i pati
s drugim sve ću ti vratiti.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.