Reklame


Lider demokrata rekao je da nema problem da bude predsednik male stranke. Zanima me da li bi to rekao i da se smanjuje njegova biznis-imperija - pita Vuk Jeremić

Vuk Jeremić, Dragan Đilas, DS, propada, raspad, bogatstvo, bogaćenje
BEOGRAD - Uzvraća udarac!
Predsednik Generalne skupštine UN Vuk Jeremić optužio je lidera DS Dragana Đilasa da se bogati dok stranka na čijem čelu se nalazi propada.
- Ujutru DS napada jednu stranku na vlasti, a po podne tu istu stranku brani zbog vlasti u Beogradu. DS je pao na najniže grane od osnivanja. Đilas je rekao da nema problem da bude predsednik male stranke. Pitam se da li bi to rekao i kada bi počela da se smanjuje njegova biznis-imperija. DS je sada stranka koje se stidi veliki deo članstva - rekao je Jeremić.

On je, gostujući u emisiji na TV Prva, ocenio da je potez lidera DS da natera Glavni odbor da izglasa njegovo isključenje iz DS neustavan. Jeremić, koji je isključen iz stranke, najavio je da će danas podneti zvaničnu inicijativu Ustavnom sudu Srbije za ocenjivanje ustavnosti odluke.

- Ako sud kaže da je ova odluka u skladu sa Ustavom, obavezujem se da podnesem ostavku na mesto poslanika. Međutim, ako se ispostavi da je Đilas naterao Glavni odbor stranke na antiustavno delovanje, bilo bi očekivano da on podnese ostavku na sve funkcije - rekao je Jeremić.On je ocenio i da Đilasova politika nije transparentna i da nije ista u domaćoj i svetskoj javnosti.

- Politika koju sam zastupao kao ministar spoljnih poslova u Vladi Srbije bila je bazirana na Ustavu. Tu politiku sprovodio sam transparentno i isto sam govorio u domaćoj areni i u inostranstvu, za razliku od Dragana Đilasa, koji je u domaćoj areni govorio o razvojnom planu za Beograd, a isto tako stranim ambasadorima priznavao da je to samo marketinški projekat - rekao je on.
Prekršen dogovor

Vuk Jeremić kaže da je Đilas prekršio njihov džentlmenski dogovor.
- Na sastanku pre dve nedelje nismo našli rešenje, ali smo napravili dogovor - da u toku disciplinskog postupka dobijem mogućnost da se branim sledećom prilikom kada dođem u zemlju! Međutim, džentlmenski dogovor nije ispoštovan. Na mejl stranke dobio sam informaciju da sam isključen iako svi znaju moju adresu u Njujorku - naveo je Jeremić i poručio da je i dalje član DS.

U UN zgranuti

Vuk Jeremić je istakao da je u UN njegovo isključivanje iz stranke jedna od zanimljivijih tema.
- I Ban Ki Mun i mnogi drugi pitali su me šta se događa. Nikada se nije dogodilo da usred mandata predsednik GS UN bude isključen iz svoje stranke. To je razlog zbog kojeg i mi, a i naše diplomate u Njujorku crvenimo - objasnio je Jeremić ne želeći da kaže da li će se kandidovati za novog generalnog sekretara UN 2016.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.