Reklame


Starleta Branka Knežević (38), koja se proslavila u skrivenoj kameri sa Ivicom Dačićem, ne širi samo noge pred premijerom već širi i dezinformacije, tvrdi Nela (41), supruga Miše Dobrića (49), bivšeg direktora “Pinka BiH”! Gospođa Dobrić u ekskluzivnoj ispovesti za “Alo!” kaže da su ona i njena porodica poslednje dve godine proživeli pravu dramu u režiji Kneževićeve, koja je počela nakon što je bivša „zečica“ označila Mišu kao oca njenog četvorogodišnjeg sina, a završila se kada je DNK analiza, koja je obavljena ovih dana pokazala da je u pitanju čista laž!

Branka Knežević
Zasad bez komentara: Branka Knežević | Foto: Playboy
„Tek kada je počelo da se piše o detetu, odlučili smo da Miša uradi DNK analizu, koja je pokazala da to nije njegov sin”, kaže Nela Dobrić
- Mom mužu je podvaljeno dete za koje je četiri godine verovao da je njegovo i plaćao alimentaciju - započinje svoju priču Nela, koja je prestala da skriva svoju neprijatnu situaciju od javnosti mimo svoje volje nakon što je, kako nam kaže, uvučena u to kada se u tekstovima o akterki “Nemoguće misije” počela provlačiti informacija da Dobrić ima dete sa Kneževićevom.
Nemoguća misija sa Dačićem
Snimak koji je proslavio Branku
- U pitanju je teški prevarant i osoba koja ima psihičke probleme, jer je na najgnusniji način pokušala da mom suprugu i celoj našoj porodici poturi kukavičje jaje. Tvrdila je da sa mojim suprugom ima sina, a to sve ne bi li došla do finansijske koristi i tako se obezbedila. Ona je najpre javila Miši da imaju dete, a ja sam saznala naknadno. Moj muž je bez ikakvih dokaza odlučio da prizna dete. Meni je tek nakon svega što nas je snašlo jasno zašto je ona izabrala baš nas - da bi se obezbedila materijalno.
Miša i Nela Dobrić
„Zloupotrebila je činjenicu da nemamo dece”: Nela i Miša Dobrić
se podržavaju u dobru i zlu | Foto: privatna arhiva
Svekar mi je završio u Hitnoj pomoći!
Čitava situacija kroz koju su prošli ostavila je i posledice na zdravlje pojedinih članova porodice Dobrić, tvrdi Nela.
- Moj suprug ima ogromnu podršku svog oca, koji ima 74 godine i koji je srčani bolesnik. Zbog svega što se izdešavalo, njemu je nekoliko puta pozlilo, pa je morala da interveniše Hitna pomoć.
Ona živi u iznajmljenom stanu, a mi smo finansijski obezbeđeni, situirani smo u svakom pogledu, imamo kuću, stan, dva automobila, novac. Zloupotrebila je činjenicu da nemamo dece - kaže gospođa Dobrić i dodaje da su celu situaciju trpeli sve do trenutka dok Branka nije uvukla celu njihovu porodicu u medijsku žižu.
- Tek kada su počela lažna predstavljanja, odlučili smo da Miša uradi DNK analizu u Novom Sadu, koja je pokazala da to dete nije njegov sin. Osujetili smo je u nameri da nas i dalje vezuje za svoje ime. Kao ženi i supruzi, ispod svakog moralnog nivoa mi je da se bavim takvom osobom, jer ne želim da joj dajem medijski prostor, ali sam na kraju primorana. Ona je pokušala da nam uništi živote, ali od takve osobe, kao što je ona, ništa me ne iznenađuje, jer je spremna na sve. Da li je moj suprug imao bilo kakvu aferu sa njom, u to ne želim da ulazim, jer ako čovek popije koju čašicu više, svašta može da mu se dogodi i sve mu je oprošteno. Međutim, ja želim da istaknem da je dotična „zečica“ Branka Knežević osoba koja se na najbrutalniji način poigrava tuđim životima, što je nedavno i dokazala pokušavajući da ponizi premijera države Ivicu Dačića u “Nemogućoj misiji” - kaže Nela i ističe da žali zbog toga što se nedužna bića koriste za prevare.
Nela Dobrić
- Iskreno, kao čoveku mi je žao tog deteta, jer ovakve stvari mogu da unište život i nadam se da će se time pozabaviti nadležne institucije. Što se tiče mog supruga, mene i naših porodica, želim da stavim tačku na Branku Knežević, jer će se njom zbog svega ovoga pozabaviti sud. Neka radi šta hoće, njen život je njena stvar, ali moju porodicu neka ostavi na miru! Dovoljno nam je zla nanela - zaključuje naša sagovornica.

U želji da čujemo šta Branka Knežević ima da kaže na optužbe, pozvali smo je i ona nas je uputila na svoju PR službu od koje odgovore nismo dobili do zaključenja broja.
Nameštaljka sa Dačićem ima političku pozadinu!
Nemoguća misija sa Dačićem
Ni kriv ni dužan: Dačić
- Iskreno mi je žao Ivice Dačića, koji je bio njena žrtva u skrivenoj kameri! On je čovek koji ima ženu, dvoje dece, familiju, a ona ga je ukaljala i ponizila, njegovo ime, njega kao čoveka, ovu zemlju, jer su njene raširene noge, nažalost, slika koja je o nama u celom svetu izašla. Ceo svet nam se smejao i niko me ne može ubediti da sve to nije urađeno sa političkom pozadinom u cilju rušenja ugleda naše zemlje - kaže gospođa Dobrić.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.