Reklame


Tridesetogodišnjoj Jeleni Trikić iz Prijedora 2007. godine otkriven je tumor na mozgu. Umesto terapije jakim citostaticima, Jelena je odlučila da postane majka. Pre 15 dana rodila je zdravu bebu, ali su posledice po njeno zdravlje zbog takve odluke veoma neizvesne.
Jeleni Trikić je otkriven tumor na mozgu, ali je umesto terapije jakim citostaticima odlučila da postane majka i pre 15 dana je rodila zdravu bebu
Tokom trudnoće lečenje tumora na mozgu je obustavljeno, a bolest je u međuvremenu napredovala.
- Do sada sam imala dve operacije i kada sam bila u bolnici na terapijama odlučila sam da hoću da imam dete koje će moći da mi dođe u posetu. Želela sam da vidim kako je biti majka i suprug me je u tome podržao i bio je uz mene. Srećna sam tek sada, kada svoje dete držim u naručju - ispričala jeova hrabra žena za "Glas Srpske".

Njena velika želja da uprkos bolesti dobije mogućnost da bude majka, urodila je plodom. Rodila je zdravog sina Nikolu, koji je na rođenju imao 1.970 grama i sada polako napreduje. Doktor Slobodan Grahovac, koji je obavio porođaj, kaže da je Jelena preskočila sve medicinske norme.


- Njena želja za detetom je nešto neviđeno. Medicina kaže da niko ne može da zatrudni ako ima tumor na mozgu. Jelena je dokazala da nije tako i žrtvovala se za svoje potomstvo. Mi to treba da podržimo i kao lekari damo sve da ona što duže bude sa svojim detetom - kazao je Grahovac.

Nova borba za Jelenu tek sledi


Jelena kaže da je srećna tek sada kada svoje dete drži u naručju
Dr Grahovac je dodao da je trudnoća pogoršala njeno zdravstveno stanje.

Posle saznanja da je bolesna upisala fakultet

Da je hrabra i veliki borac, Jelena Trikić je dokazala i time što je, posle saznanja da ima tumor na mozgu, upisala Ekonomski fakultet i završila ga početkom ove godine.
- Trikićeva je odbila jaku citostatsku terapiju koja bi popravila njeno stanje, jer bi to uništilo svaku mogućnost da ostane trudna. Doktori su je upozoravali da je veoma rizično da ostane u drugom stanju, ali je odluka bila na njoj. Svesno je prihvatila blažu hemioterapiju i posle toga je uspela da ostane trudna i da tu trudnoću uspešno iznese - kazao je Grahovac.

On je dodao da je Jelena najbolji primer hrabrosti i volje za životom.

- Svi treba da polažemo ispit kod ove pacijentkinje. Mi, kao akušeri smo ga položili, a sada je red na institucijama društva da pokažu koliko su humane i obezbede ovoj ženi da se leči u inostranstvu i pruže joj mogućnost da gleda svoje dete kako odrasta - rekao je Grahovac.

On je dodao da će za tri sedmice uraditi snimak magnetnom rezonancom i videti da li je tumor proširen i koliko.

- Takođe ćemo ustanoviti da li se u nekom kliničkom centru u inostranstvu može obaviti hirurška intervencija ili će se podvrgnuti terapiji zračenjem i citostaticima. Potrudićemo se da joj pružimo najbolju zdravstvenu zaštitu zbog tolike želje za bebom i životom - istakao je Grahovac.


0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.