Reklame


U vrtiću „Maslačak“, kod mitrovačkog naselja Stari most, samo prisebnošću vaspitačice izbegnuta je otmica trogodišnje devojčice kojoj je osumnjičena J. M. iz Mačvanske Mitrovice u garderobi čak uspela skinuti zlatne minđuše.
Jasmina Lopatić, majka devojčice koju su pokušali da otmu
- Odvela sam Valentinu kao i obično oko osam sati u „Maslačak“ i spokojna otišla kući u Laćarak i ne sluteći šta će se desiti. Kada sam oko 13.50 došla po nju, dočekala me je zabrinuta vaspitačica koja me je pitala da li sam poslala svoju prijateljicu po dete. Kako sam, naravno, to negirala, objasnila mi je da je došlo do incidenta. Sledila sam se čuvši da je otmica izbegnuta u poslednjem momentu - priča vidno uzbuđena Jasmina Lopatić.


Identifikovana otmičarka
U SUP Sremska Mitrovica saznajemo da je istraga pri kraju, identifikovana je osoba koja je učestvovala u incidentu, ali će zvanično javnost o celom slučaju biti obaveštena u ponedeljak. I dok roditelji okrivljuju nadležne za propust u obezbeđenju objekata PU „Pčelica“, iz Gradske uprave poručuju da će se hitno usvojiti strategija i bezbednost podići na viši nivo. Direktorka PU „Pčelica“ Zdenka Milanović nije bila dostupna za „Blic“.
Vrtić „Maslačak“, koji se nalazi tik uz Spomen-groblje, sastajalište narkomana, potpuno je neobezbeđen, bez video-nadzora i čuvarske službe, koja je nekad ovde postojala. Po pričanju vaspitačica koje su zahtevale anonimnost, oko vrtića se danima vrzmaju sumnjiva lica, među kojima i J. M. iz Mačvanske Mitrovice, mlađa žena u poodmakloj trudnoći, za koju nezvanično saznajemo da je narkomanka.

Tog dana viđena je u društvu muškarca kako posmatraju decu u igri. Tada su i čuli imena dece, te je J. M. ušla u vrtić i tražila malu Valentinu, predstavljajući se kao prijateljica njene majke.

- Vaspitačica mi je ispričala da je J. M. dete odvela u garderobu i počela da joj izuva patike, mazeći je po kosi i govoreći joj da će je odvesti kući kod mame. U međuvremenu je detetu skinula zlatne minđuše. Čim je drugu decu odvela u sobu za igranje, vaspitačica se vratila u garderobu tražeći od J. M. ličnu kartu, na šta joj je ova odgovorila da je zaboravila kod kuće - priča Jasmina.

Kako je odbila da joj preda devojčicu uhvativši je za ruku, došlo je do otimanja, a na Valentinin plač dotrčale su pedagog, psiholog i socijalni radnik, ali niko se od njih nije setio da pozove SUP.

- Nečuveno! Uveli su J. M. u službene prostorije, ispitali je ko je i odakle je i pustili je da mirno odšeta kući! U šoku sam danima, kao i moje dete. Najgore je to što ništa povodom ovog slučaja još nije preduzeto, vrtić se i dalje ne zaključava niti ga bilo ko čuva. Zar roditelji treba da stražare ispred vrtića i čuvaju svoju decu? - ogorčena je Jasmina, koja je sama otišla u policiju i prijavila slučaj.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.