Reklame

Dvadesetogodišnja J.L. koju su u noći između 10. i 11. avgusta silovala dvojica mladića na svadbi u mestu Svodna kod Novog Grada, ovih dana sa porodicom preživljava novu dramu zbog laži i neistina prenesenih u medijima, u kojima je okarakterisana kao problematična i promiskuitetna osoba.
Ispovest: Silovali su me na livadi, a ne pred svatovima!
Ona demantuje ove navode, jer želi da, kako kaže, sačuva čast svoje porodice i dodaje da joj mediji objavljivanjem laži dosipaju so na ranu.
- Pogodilo me je što su me u medijima toliko ispljuvali i što meni i mojoj porodici niko od novinara nije došao da pita šta se i kako desilo. Pogađa me i to što u tim tekstovima izgleda kao da sam ja sve izmislila. Nebulozni su naslovi da su dva momka silovala devojku i da su to svatovi posmatrali... Ja nisam silovana u napuštenoj kući, navodno udaljenoj nekoliko stotina metara od šatora i mesta održavanja svadbe, kako su pojedini mediji preneli, već na obližnjoj livadi kada sam krenula u toalet. Ta dvojica, koje sam od ranije poznavala i za koje nikada ne bih pomislila da će mi to uraditi, krenuli su za mnom, iako nismo bili u zajedničkom društvu na svadbenom slavlju. Ubrzo su me napali u mraku, oborili na zemlju i uradili to što su uradili - priča ova devojka.
Ona kaže da je tada vrištala, plakala i zapomagala, ali da je niko nije čuo da joj pritekne upomoć.
Tukli su me i ubrzo sam izgubila snagu i svest. Posle toga sam se probudila sa modricama na telu, rukama i na glavi. Džemper na meni bio je pocepan, majica je bila sva od blata, noga me je strašno bolela i jedva sam došla do bakine kuće. Nisam smela da joj kažem šta mi se desilo. Htela sam da prvo sve prećutim i ništa nisam rekla ni roditeljima. Ohrabrila sam se na sestrin nagovor koja je bila sa mnom u ponedeljak, 12. avgusta, kada smo sve prijavili policiji u Prijedoru i Novom Gradu, nakon čega sam odvedena na ginekološki pregled. Najgore je što nakon prijavljivanja moji drugovi iz Svodne, koji su bili sa mnom na toj svadbi, nisu hteli da stanu na moju stranu. Verovatno iz straha od silovatelja - svedoči devojka.

Njen otac M. L. kaže da je ogorčen i zbog toga što ni on ni kćerka nisu mogli da iznesu svoj stav u medijima o celom slučaju.
Okružno tužilaštvo u Banjaluci je, nakon detaljnog ispitivanja, ranije dostavilo predlog banjalučkom Okružnom sudu za određivanje pritvora za M. D. (24) i D. B. (23), oba iz Svodne kod Novog Grada, zbog postojanja osnovane sumnje da su počinili krivično delo silovanja J.L. Obojica su u pritvoru, a prema nezvaničnim informacijama, za nemio događaj je znao još jedan mladić, koji je sve gledao i posle svega devojci pomogao da se obuče.
Takođe, Press RS saznaje da su osumnjičeni nakon silovanja sa sobom poneli torbu devojke i mobilni telefon, jer su se plašili da će pozvati policiju.
- Taj dan su osumnjičeni za krivično delo silovanja išli po selu i hvalili se onim što su uradili - otkriva izvor iz policije, dodajući da osumnjičenima prema Krivičnom zakonu RS preti kazna do 15 godina zatvora, a slično bi mogao da fasuje i pomenuti "posmatrač".
Izvor: PressRS

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.