Reklame


Rijaliti "Farma" polako počinje da se zahuktava i da ispunjava očekivanja velike većine gledalaca. Počeli su da se skidaju "brusevi", a odmah su počele da padaju i uvrede!
Palo prvo skidanje brusa u "Farmi"
Pevač Miki Mećava nakon četvrtog dana boravka na "Farmi" uspeo je da skine svoju koleginicu Gocu Božinovsku.
On je u dok su se farmeri odmarali u spavaćoj sobi ponudio Goci jednu masažu kako bi je opustio, na šta je ona pristala.
Kako bi je lepo i profesionalno izmasirao, pevač ju je zamolio da podigne majicu, a ona je otkopčala i brus.
Mećava je dao sve od sebe kako bi Goca bila što opuštenija, čak joj je namazao i konjsku mast, da joj se opuste mišići.
Počelo je počeloPočelo je počelo
Vesni Rivas se to očigledno nikako nije dopalo, pa je prokomentarisala "Božinovska prošla kroz Mećavin krevet". U razgovoru sa Tarotom, Mećavom, Šaom i Seksi Sandrom, Goca je odgovorila na prozivke.
"Ma ona je džukela, Mećavi rekla da je šmekerčina jer sam prošla kroz njegov krevet. Ma toliko je debela, da je niko ne bi ni masirao. Ja sam ćutala sve vreme, ali ne mogu više. Proći će ona kroz krevet, ali kroz one daske kada je ja poteram. Mene masiraju i drugarice i drugovi, šta sad, moj dragi gleda i treba svašta da pomisli. Ja sam u šoku!"
Kada su se dve zaraćene strane srele u kuhinji, Vesna je dobacila da ne ume da se šali, dok je Goca prebacila da način na koji je pričala o masaži nije na mestu.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.