Reklame


Folk pevačica Goca Božinovska, sinoć je malo više popila tokom žurke koja je trajala na imanju i odlučila da bude iskrena prema pojedinim ukućanima. Prvo je posavetovala mlađeg kolegu, Andriju Markovića:

Ima se, može se: Goca Božinovska
Goca Božinovska | Foto: Zoran Lončarević
- Ja bih sada mogla u kladionicu da odem i da stavim Jelenu i njih.. i one su ku*ac za moju Jelenu.Nisam pristrasna majka, ali Jelena je pevačina i za mene. Veruj mi. Ono što Jelena otpeva ja ne mogu. Ono što ti otpevaš, ne mogu ovi ovde što sviraju i igraju.Ti si za njih pevač. Mlad si, mali si, koristi to. Ja te gledam kao dete svoje i volim te kao svog Mirka. Pevaj bre, uzmi mikrofon, uzmi flašu onu. Guraj budale ispred sebe, sebe guraj.
Poslušaj me - pričala je Božinovska pevaču.
- Potrudiću se od sada maksimalno tako da radim - odgovorio joj je Marković.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.