Reklame


Bratislav Dikić, komandant Žandarmerije, ponovo se oglasio putem svog fejsbuk profila reagujući na informacije da je Uprava sektora unutrašnje kontrole sastavila izveštaje o kriminalnim aktivnostima njegovog brata Dragana, i nekoliko pripadnika Žandarmerije.


On je i prošle nedelje, u momentu kada su mediji objavili seriju tekstva u kojima je on opisan kao vođa ozbiljne mafijaške grupe,na svom fejsbuk profilu ostavio poruku .
Ništa nas neće uplašiti: Bratislav Dikić
Bratislav Dikić | Foto: Beta
Dikić se danas pozivao se na srpstvo, patriotizam i prolivanje krvi. Poručujući unutrašnjim neprijateljima da lažima ne mogu da ga pobede, Dikić je na profilu napisao sledeću poruku koju prenosimo u celosti:

Braćo i sestre,
kroz sve ove Vaše poruke vidim da brinete za mene i pitate me kako sam? Moram da priznam da mi je drago sto sam Vam prijatelj, deo vašeg života i možete da uvek računate na mene! Naravno da sam dobro, preživeo sam do sada da mnogo puta pucaju na mene šiptarski teroristi, da budem teško ranjavan, da krvarim za našu zemlju Srbiju i mene ne mogu da slome sa milion laži koje plasiraju kroz medije mojoj braći i sestrama.
Moj narod srpski nije glup i razume šta se ovde sve dešava, ni ovoliko laži proteklih dana a ni narednih, pošto uveliko pripremaju tekstove ne može da izbriše ko sam. Pretrpeo sam teške zamerke što se javno izjašnjavam da sam Srbin, a Ja na to kažem "Ja sam Srbin u svojoj državi Srbiji" i ne znam kome to smeta ali znam da mojim Srbima sigurno ne smeta. Ja se nisam nikada bavio kriminalom i niti ću se baviti i zato sam spokojan.
Časno živim u svojoj zemlji Srbiji i časno, profesionalno i zakonito obavljam svoje poslove i zadatke na radnom mestu koje nema privilegije već samo odgovornost. Posle toliko pisanja laži o meni kao vođi mafije u kojoj su i preko pedeset žandara, na kraju u poslednjim tekstovima medija je ispalo da se mafija svela na tri pripadnika žandarmerije a među njima će biti i moj rođeni brat kojima će verovatno napisati krivične prijave .
Ja lično nemam ništa protiv ako je stvarno učinio neko krivično delo i ako za to bude dokaza ali da ih ne osuđujemo pre istrage i suđenja. Šta ako budu oslobođeni na sudu? Ipak, da to ostavimo pravosudnim organima da pravedno i nepristrasno odrade svoj posao.

Poručujem Vam, da mene ne mogu pobediti naši unutrašnji neprijatelji lažima jer ako to uspeju onda je to poraz i sramota moje Srbije!

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.