Reklame


Lekar Hitne pomoći koga je Milan Đorđević, otac desetogodišnje hendikepirane devojčice A.Đ. optužio da nije želeo da dođe i pomogne njegovom detetu koje je u utorak oko tri sata ujutro umrlo zbog frasa nije suspendovan, saznaje „Alo!“.


Danas sahrana devojčice A. Đ.
Danas sahrana devojčice A. Đ.
Prema rečima dr Vencislava Rangelova, direktora Zdravstvenog centra u Beloj Palanci, policija je i juče bila u ovoj ustanovi, ali je i on obavešten o celom slučaju i smatra da je doktor postupio ispravno. Ivan Nikolić, istražni sudija naredio je obdukciju kako bi se utvrdio uzrok smrti nesrećne devojčice koja će danas biti sahranjena.

Doktor bez mrlje u karijeri

Zbog slučaja sa lekarom Hitne pomoći u Beloj Palanci juče su bili u šoku sve njegove kolege. Za njega tvrde da je lekar bez premca i da se verovatno radi o grešci.
- Iz razgovora sa ocem pokojnog deteta, pri uzimanju anamneze tokom telefonskog razgovora, lekar je zaključio da je devojčica već mrtva i predložio je ocu da sačeka doktora iz dnevne smene koji će konstatovati smrt. Smatram da je lekar po protokolu o radu ekipe u noćnoj smeni postupio ispravno. Koliko sam upućen u ceo slučaj doktor Hitne pomoći nije spavao i odmah se javio na telefon - objašnjava za „Alo!“ Rangelov.

U Policijskoj upravi u Pirotu potvrđeno nam je da je otac prijavio slučaj i da je o tome obavešten javni tužilac.
- Rezultati obdukcije će pokazati da li postoji odgovornost dežurnog lekara u Domu zdravlja ili ne - kažu u MUP-u Pirot.
Međutim, priča oca nastradale devojčice je nešto drugačija.

- Pozvao sam lekara kada sam primetio da dete teško diše. Prvo mi se javila sestra i rekla da doktor spava, a nekoliko minuta kasnije i on. Molio sam ga da dođe i da pomogne mojoj ćerki. Rekao sam mu da umesto što se raspravljamo, dođe i pomogne. Na kraju mi je rekao da pozovem policiju. I policija ga je pozvala da dođe, ali on nije hteo. Ne znam šta da vam sada kažem posle svega... - objašnjava otac koji će danas sahraniti svoje dete.

I sam Đorđević čeka obdukcioni nalaz koji treba da mu bude završen narednih dana. Juče o celom slučaju nije imao šta više da doda sem da mu je sada najbitnije da A. Đ. sahrani svoje dete. Đorđević ima još dvoje dece.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.