Reklame

Pevača Ivana Gavrilovića policija je privela juče jer je vređao, a zatim i nekoliko puta udario službenika Ambasade Crne Gore u Beogradu, u Ulici Svetog Save na Vračaru, gde je smešten Konzulat Vatikana.

Ivan Gavrilović
- Gavrilović je prišao službeniku Ambasade Crne Gore i iz čista mira počeo da ga vređa i psuje mu majku. Sve vreme se pozivao na vođu novog zemunskog klana Luku Bojovića. Čak je pominjao i neke sekte - navodi sagovornik “Blica” iz policije. Službenika ambasade Gavrilović je nekoliko puta udario u glavu. Privela ga je patrola policije.

- Na saslušanju se pravdao da je mislio da mu je službenik ambasade namestio da mu pauk odnese automobil. Pevačevo vozilo, međutim, bilo je tu - podvlači sagovornik „Blica“ i dodaje da se Gavrilović čudno ponašao kao da je pod dejstvom alkohola ili narkotika.

MUP najavljuje krivičnu prijavu protiv Gavrilovića.

Gavrilović je pre godinu dana pretio policajcu ubistvom, pre dve godine sukobio se sa drugim vozačem, novembra 2010. godine na autobuskoj stanici u Beogradu potukao se sa vozačem užičkog prevoznika. Tokom rialitija nekoliko puta je izazivao svađe, a u martu 2010. je pao sa scene u Cirihu i tada je priznao da sa alkoholom ume da pretera.

Gavrilović: Razbesnelo me odvajanje na bogate i siromašne

Ivan Gavrilović je za “Blic” ispričao kako je doživeo incident:
- Hteo sam da se preparkiram i vidim čoveka koji šeta i gleda me čudno. Pitao sam ga da li ima neki problem i kakva je to zgrada ispred koje se šeta. Kaže mi: “Šta to tebe briga? Gle kakav ti je auto, a izigravaš mangupa?”
To me je razbesnelo. Strašno me pogodilo to odvajanje na siromašne i bogate. On ima dobar zatamnjeni „audi“, a ja vozim ženin “ford ka”. Uzvratio sam mu besno pitanjem: “Jesi šmeker ako voziš jak auto. Jesi li ti neki sektaš?“ Počeo je da mi psuje majku. Uzvratio sam sočnim psovkama. Na sreću, nisam ga udario. Pojavila se policija i rekli su da ih je ta jajara pozvala jer sam ga navodno vređao i udario. A. Popović

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.