Reklame


Nada Topčagić: Pevam da vratim tuđe dugove
Nada Topčagić posle petogodišnje pauze ponovo peva u Beogradu - folkerka je preksinoć nastupila na splavu „River", a podršku su joj pružile kolege Šako Polumenta, Milica Pavlović, Topalko, Saša Kapor, Nikolina Kovač...

Nada za Press otkriva da će i ubuduće prihvatati da peva u prestoničkim klubovima da bi vraćala tuđe dugove!- Ne možete da zamislite koliko desetina hiljada evra dugujem zato što sam nepromišljeno bila žirant mnogim prijateljima koji danas ne mogu i neće da vraćaju svoje dugove! Napravili su mi haos! U ovoj krizi moram da prihvatam da pevam gde god me pozovu - kaže Nada i dodaje da je ponosna što nikad nije pozajmljivala novac.
- Sve sam sama stekla, niko mi ni iglu nije dao. Ne žalim jer mirno mogu da spavam i svakog da pogledam u oči. Nacionalnu penziju sam odavno zaslužila svojom humanošću i uspešnom karijerom, ali je dobiju samo kolege koje potegnu sto veza - ističe vlasnica velikih hitova „Jutro je" i „Zovem te, zovem".

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.