Reklame


„Nebojša mi je po ko zna koji put u četvrtak uveče stavio nož pod grlo, rekavši da će me ubiti. Zatim mi je rekao da mi je skinuo nevinost i da je bio na mestima gde nijedan drugi muškarac nije bio i da sam zato samo njegova ili neću biti ničija. Živela sam u strahu i morala sam da ispunjavam njegove želje, u protivnom, usledila bi kazna“, za „Alo!“ je plačući ispričala šesdesetdevetogodišnja LJ. J., poznatija kao Ajša.

U ispovesti, Ajša tvrdi da su brutalna silovanja i prebijanja počela 25. decembra prošle godine, a da zbog straha za svoj život i sramote nije smela da Nebojšu R. (20) prijavi policiji.
Poslednji incident se dogodio u četvrtak nešto posle 16 sati, kada je Ajšina komšinica iz ulice Vitezova Karađorđeve zvezde pozvala policiju, tvrdeći da je Ajša silovana.
Nesrećna baka (69), postala žrtva monstruma!
Nesrećna baka (69), postala žrtva monstruma! | Foto: Nemanja Kostić
Reagujući po prijavi, sa policijom se na lice mesta uputila i ekipa Hitne pomoći, koja je staricu prebacila na odeljenje neurohirurgije
Urgentnog centra, gde je utvrđeno da ima kontuziju glave i povrede stomaka i potkolenice.
Nebojša, koji je optužbe negirao uz objašnjenje da je reč o ljubavnoj vezi, priveden je i danas bi trebalo da ga sasluša dežurni istražni tužilac, koji će na osnovu dokaza odlučiti o njegovoj daljoj sudbini.
LJ. J. poznatija kao Ajša ispričala stravične muke kroz koje je prolazila...
LJ. J. poznatija kao Ajša ispričala stravične muke kroz koje je prolazila... | Foto: Nemanja Kostić
Prema Ajšinim rečima, njihovo poznastvo datira od letos, kada ju je u baraku odvela Nebojšna majka.
- Nebojšina majka je otišla i udala se za čoveka koji je bio u vezi sa njenom ćerkom, a ja sam u zamenu za smeštaj ostala da mu spremam, kuvam i perem. U početku je sve bilo dobro i kako treba, pomislila sam da sam dobila sina. Ali, problemi su počeli kada je Nebojšu ostavila žena i on je počeo da pije. Malo-pomalo, polako je otkrivao svoje pravo lice. Počeo je da me tuče ako bi kafa bila hladnija ili ako sam previše naložila peć.
Zamenila majku

Nakon prvog silovanja, pitala sam ga zašto je to uradio, a on je odgovorio da je zaljubljen u mene. Pokušala sam da mu objasnim da to nije normalno i da bude srećan jer sam mu pružila ono što mu majka nije pružila, ali... On me je onda pitao ‚kako ga volim‘. Odgovorila sam mu da ga volim kao dete, na šta je on rekao: ‚Pa zar i kada te uzmem?‘, kaže Ajša.
- Kada me je silovao prvi put, u decembru, prethodno me je napio, pa me je pretukao i rekao da nikom ne govorim. Zatim me je silovao u napuštenoj kući, tu pored đubrišta, strgao mi je helanke i veš. Bio je brutalan. Tortura se nastavljala i u kući, terao me je da mu radim stvari koje u životu nisam radila. Ej, možete da zamislite, ja koja mogu baba da mu budem i imam dva zuba u glavi, da mu se svidim i da me tera na takve strahote. Pre deset dana me je nakon silovanja tako pretukao da sam sva krvava ostavljena da ležim, a spasla me je komšinica, koja me je pronašla. Morate da me razumete da nemam nikoga, a on mi je stalno pretio da će me ubiti ako ga ostavim. Govorio je da je zaljubljen u mene i da me nijedan drugi muškarac neće imati. Uzeo mi je ličnu kartu i jedino mi je davao kada sam išla da podignem socijalnu pomoć. Eto, u četvrtak, kada su došli policajci, on mi je rekao da će me ubiti kada izađe iz zatvora, a njegov brat mi je pretio da će mi se osvetiti kod tužioca - u dahu je ispričala povređena Ajša.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.