Reklame


Folk zvezda Seka Aleksić koja sa suprugom Veljkom već nekoliko dana odmara na Tajlandu, doživela je pravu neprijatnost
Seku pretukli na Tajlandu
Naime ona je dopala šaka džudistkinja koje su je pretukle. Pevačica je objasnila kako je došlo do toga.
- Otišla sam sa mužem trening kako bih ga fotografisala za uspomenu. Nagovore me da treniram sa njima jer ima i žena u ringu. A te žene su kao muškarci, poznaješ ih jedino po poprsju. Šta mi bi da pristanem?! Pa izlomile su me, pukao mi nokat, pocepale su mi majicu, sva sam utrnula, a one su oduševljene. Kažu mi da sam super i da se raduju sutrašnjem treningu. Ma, marš bre! Došla sam da se odmaram, a ne bijem! Tražim svoja prava ili bežim glavom bez obzira. Možemo samo da se vidimo u poslastičarnici ili na masaži. Ovde su bre svi ludi za boksom uključujući i mog muža - kaže Seka.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.