Reklame

Srboljub Miljković, otac Jovane Miljković (23), koja je 19. novembra umrla od prevelike doze droge u Radničkom naselju u Leskovcu, traži strogu kaznu za dvojicu mladića, osumnjčenih da su joj dali drogu.

Umrla u  mukama:  Jovana  Miljković (23)
Umrla u mukama: Jovana Miljković (23) | Foto: Milica Ivanović
- Oni su ubili moje dete i tražim da se kazne za ubistvo, a ne za krivična dela koja im daju odstupnicu da za godinu dve izađu iz zatvora i nastave da ubijaju drogom – kaže ožalošćeni otac, koji je ćerku sahranio pre dva dana na Svetoilijskom groblju.

Policija je ranije saopštila da je uhapsila, a istražni sudija odredio je pritvor, I. K. (27) iz Leskovca zbog sumnje da je omogućio uživanje opojnih droga 23-godišnjakinji od kojih se predozirala i umrla, kao i M. S. (28) iz istog grada, zbog sumnje da devojci nije pružio pomoć. Tragedija se dogodila u kasnim večernjim satima u kući oca I. K. u Vlajkovoj ulici u leskovačkom Radničkom naselju, poznatom i po stecištu narkomana i dilera droge.
Srboljub ne zna kako se njegova ćerka našla u takvoj situaciji jer je Jovana nekoliko dana ranije otišla kod starije sestre i svoje majke, njegove bivše žene. Jovana je radila u jednoj tekstilnoj fabrici.
Traži stroge kazne: Srboljub Miljković
Traži stroge kazne: Srboljub Miljković | Foto: Milica Ivanović

- Primila je platu, kupila sebi mobilni telefon i otišla kod majke, da malo promeni sredinu. Ne znam šta se dešavalo tog dana, ali sam siguran da se ranije nije drogirala. Ja bih to znao. Iz kuće nije izlazila osim do posla. Siguran sam i da me je dozivala pre nego što je umrla. Noćas me je probudio njen glas. Zvala me je. Ona mi je bila i ćerka i sin, bila mi je sve - priča i plače otac.

Policija ga je o smrti ćerke obavestila tek sutradan, oko 11 časova. Niko mu od nadležnih nije objasnio kako je došlo do tragedije i šta se dešavalo u stanu u Vlajkovoj ulici.

- Nigde nema njene zlatne ogrlice i njenog novog mobilnog telefona, pa sumnjam da je i pokradena. Pričali su mu da je navodno bila mrtva 24 časa pre nego što je pozvana policija i da je kuća u kojoj je pronađena bila besprekorno uredna – prepričava otac devojke koja je umrla od prevelike doze droge.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.