Reklame


Prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je juče da njegov petnaestogodišnji sin plače i priča kako će da se ubije zbog pretnji koje dobija na Fejsbuku.
- Nemam reč kojom bih opisao kako mi juče sin od 15 godina plače i viče kako će da se ubije zbog onoga što dobija preko Fejsbuka i ne znam čega. I za to sam ja kriv? Zbog čega? Zbog toga što sam se borio za Srbe na Kosovu i Metohiji? Zbog toga što nisam dao da uđe tačka 14. koja je predviđala stolicu u UN? Zbog toga što nisam dao da se promeni tačka 9. za regionalnog komandanta? Zbog toga što sam tamo na patos legao ne želeći da prihvatim sve što su tražili? Je li zbog toga? Zbog toga treba našoj deci da šalju takve poruke? - rekao je Vučić.

On je naglasio da takve poruke niko neće slati više nijednom detetu, i da "banditska Srbija neće pobediti normalnui i pristojnu Srbiju."

Podsetimo, premijeru Srbije Ivici Dačiću i Aleksandru Vučiću su prethodnih dana stigle poruke u kojima im se preti smrću zbog sporazuma sa Prištinom koji je postignut u Briselu.


0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.