Reklame


Početak 26. Beogradskog maratona obeležio je incident. Pet minuta pred početak maratona sa stambene grade u Bulevaru kralja Aleksandra spušten je transparent "Izdao si Kosovo". Isto to čulo se i sa razglasa. Na bini su tada već bili premijer Ivica Dačić, šef delegacije EU u Srbiji Vensan Dežer i promoter maratona Karl Luis. Policija je odmah reagovala i transparent je uklonjen.
Publika nije odreagovala blagonaklono na transparent i poruke sa razglasa, već su vikali "maraton, maraton".

- Na maraton sam došao na molbu Saše Đorđevića, da ga otvorim, iako su u žiži bitna i stresna politička dešavanja. Iako mi prete ja sam došao da prošetam gradom, pred 20.000 ljudi. Ovoga je bilo i biće. Bitno je da narod nije odreagovao na to i da su skandirali maratonu. Ovo nije mesto za političke prepirke, nego sportsko dešavanje - rekao je Ivica Dačić za "Blic".

SNP "Naši" saopštio je da je njihov aktivista Marko N. na otvaranju Beogradskog maratona, prišao premijeru Ivici Dačiću. U saopštenju se najavljuju dalji protesti protiv Dačića i ostalih političara oko njega.
Posle početka maratona, jedan muškarac pokušao da priđe Dačiću, na šta je reagovalo obezbeđenje i sprečilo ga u tome. Muškarac mu je dobacio: "Spavaš li mirno?"

- Ja volim što ste došli ovde. A da li biste više voleli da ih proteraju (Srbe sa Kosova), pa da onda plačemo - rekao je Dačić i zatražio od policije koja ga je obezbeđivala da ne diraju mladiće koji su protestovali.


0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.