Reklame


Nenad Petrović iz Beograda silno se iznenadio kada mu je na kućnu adresu stigla cepanica umesto netbuka koji je poručio preko sajta Kupujem-prodajem.
Prevareni Beograđanin se oglasio juče na pomenutom sajtu gde je opisao svoju situaciju i okačio sliku cepanice teške preko dva kilograma koja ga je koštala 12.100 dinara, a koja je stigla post-ekspresom na njegovu kućnu adresu. Međutim, oglas je danas izbrisan.

U oglasu je napisao i da se prodavac zove Saša Kostić, da je iz Bačke Topole, a da često koristi i nadimak Kosina. On je "prodavcu" otvoreno fizički zapretio ukoliko mu se ne javi u toku jučerašnjeg dana i vrati mu novac.

Petrović za MONDO kaže da je bio šokiran kada je otvorio kutiju i video da se u noj nalazi drvo i da je odmah reagovao.

"Nisam mogao da verujem. Otišao sam u poštu i zamolio ih da zustave pošiljku sa novcem, ali su mi rekli da to nije moguće i da odem u policiju. Tako sam i uradio, ali su i u policiji isprva bili nezainteresovani za moj slučaj. Rekli su mi : Zašto kupuješ preko Interneta", požalio se Nenad.

Ipak, policajci su ipak napisali prijavu i naveli da se radi o prevari, ali Petrović kaže da ne očekuje da će prevaranta goniti jer se radi o maloj sumi.

Prevareni mladić je, kako kaže, pokušao da dobije prodavca na telefon koji je bio postavljen na sajtu, ali je on bio nedostupan.

"Nadam se da će mi u pronalaženju prevaranta pomoći žiro račun na koji sam uplatio novac, a koji su mi dali u pošti. Važno mi je da se raskrinkaju takve prevare", iskren je Petrović koji je već pokušao da dodje do telefona ili IP adrese prodavca.

"Bilo je nekoliko sumnjivih naloga prodavaca iz Bačke Topole koji su kao i pomenuti Kostić sami sebi dali ocene, ali su oni takođe, izbrisani. Takođe, obratio sam se za pomoć i sajtu "Kupujem –prodajem" ali su me oni usmerili na aplikaciju u kojoj treba da napišem broj oglasa prodavca, što ja nisam mogao jer je oglas izbrisan."

Petrović kaže da mu se tokom jučerašnjeg dana javilo nekoliko ljudi iz Vojvodine i Niša koji su na sličan ili isti način nasamareni kupujući na pomenutom sajtu i da je sasvim moguće da su "žrtve" iste osobe.

Nakon razgovora sa Petrovićem pokušali smo da kontaktiramo nekoga sa sajta "Kupujem- prodajem", ali nismo uspeli da dođemo do broja telefona jer ga nema u registru, kao ni na samom sajtu, pa smo ostali uskraćeni za informaciju kakva je procedura u ovakvim slučajevima i kako se postupa sa prodavcima - prevarantima.

A kako da i vi ne budete "namagarčeni" kupujući na ovom i sličnim sajtovima pročitajte OVDE.

(MONDO, Jelena Stokić, foto: printscreen)

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.