Reklame


U banci su mi odobrili kredit čim su čuli da radim kao poslovna pratnja, kaže Rebeka Dakin (37), bivša britanska prostitutka koja je spavala sa 900 muškaraca i koja kaže da joj je omiljeni klijent sedamdesetogodišnjak.

- To nije bio posao koji je mama zamislila za mene, ali kada je videla da jedem u najekskluzivnijim restoranima i hotelima, kao i da se srećem sa ljudima poput bankara, delimično je prihvatila situaciju - kaže Rebeka.
Rebeka
Rebeka Dakin
 Njena majka ju je čak i odbacila do autobuske stanice kada je trebalo da se nađe sa prvom mušterijom, računovođom iz Liverpula. Iako je jedva imala para za kartu, kući se vratila sa 1.400 funti u džepu.

- Sećam se kako sam ulazila u voz i brojala sve te silne novčanice u rukama. Nakon što sam radila kao turistički agent za 100 funti, nisam mogla da poverujem da sam zaradila toliko novca.
Od prvog klijenta dobila 1.400 funti
Od prvog klijenta dobila 1.400 funti
 Rebeka se posle ovog dana nije osvrtala i samo tri meseca kasnije otišla je u banku kako bi podigla kredit za kupovinu stana.
- Momak u banci mi je odmah odobrio kredit kada je čuo čime se bavim. Rekao mi je da nikada u karijeri nije imao problem sa klijentima iz moje branše - zaključuje sada već bivša prostitutka.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.