Reklame


Folk pevačica Indira Aradinović Indi gostovala je u emisiji "Skandalozno" Olje Crnogorac, a u prvom planu bile su njene grudi, koje su pretile da ispadnu iz korseta. Indi nije krila da je ugradila silikone, a pred kamerama je izjavila da je spremna i na "remont" kroz nekoliko godina.
Indi se pohvalila novim atributima, koji su je odveli "za prsa ispred koleginica"
U decembru prošle godine, tabloidi su brujali o silikonskim grudima Indire Aradinović, zbog kojih je, navodno, trpela velike bolove.

Pevačica kaže da ne trpi nikakve bolove i da se ne kaje zbog operacije
Kako bi dokazala da se nije pokajala zbog operacije, Indi se pojavila u emisiji Olje Crnogorac u premalom korsetu iz kojeg su joj grudi "kipele".

Ovako je Indi izgledala pre operacije
- Hvala bogu da se više ne piše da sam bolesna, da sam naduvena, da patim... Sada neka pišu da pucam od zdravlja, od energije, od novih pesama - izjavila je Indi.

Svoje staro poprsje smatrala je prosečnim
Na pitanje voditeljke da li je "to zdravlje bolelo", pevačica je odgovorila:

- Ne, ja sam šesti dan išla da radim za Beč, a sedmi dan sam u Berlinu već radila.

Olja Crnogorac je upozorila Indi da će joj, ako ne bude redovno nosila brushalter, za nekoliko godina biti potreban "remont", na šta je pevačica odgovorila da će biti dovoljno para i za to.

VIDEO > Indi se pohvalila silikonima u emisiji:

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.