Reklame

Legendarni fudbaler Dejo Savićević, tokom održavanja „Prajda“ u Budvi, sedeo je u kafiću „Hemingvej“ i s društvom pijuckao piće i komentarisao „istorijske događaje“ u Crnoj Gori.

Aktuelni predsednik FS Crne Gore, u razgovoru za „alo.rs“, najpre je želeo da demantuje pojedine informacije koje su plasirane tokom dana, po kojima je „vređao učesnike gej parade“.
Dejan Savićević
Dejan Savićević
 - Sedeo sam u kafiću „Hemingvej“, tu sam svaki dan... Juče me je interesovalo da vidim kako će sve proći, ali mi napamet nije bilo da bilo koga vređam. To su budalaštine - naglašava Savićević. 
Na naše konkretno pitanje - „znači li to, onda, da podržavate Prajd“, Dejo nam je odgovorio:
- To je sad već sasvim drugo pitanje... Znam da je sve ovo zbog Evropske unije i ljudskih prava, ali treba li mene da zanima spavate li vi sa svojom ženom i koliko puta imate seks? Nisam protiv „Prajda“ ali održati ga ovako, među turistima, u jeku sezone, u gradu pod policijskom opsadom... Pa, kome to treba? Izbliza sam video kako se tuku narod i policija, kako lete flaše na sve strane i razočaran sam jer šaljemo lošu sliku svetu. 

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.