Reklame

Uzorak vode poslat na analizu

Kako prenosi portal „Banjaluka“, voda u Milanovom bunaru, na dubini od 14 metara, od pre desetak dana se iz zasad nepoznatih razloga zagreva, a temperatura iz dana u dan raste.

Milan kaže da je bunar izgrađen pre 42 godine i da se za to vreme voda nikad nije ni zamutila. Da nešto nije kako treba primetio je pre desetak dana, kada su lovci, prolazeći pored njegove kuće, kao i obično zatražili vode.
„Kada sam im dao vodu, svaki od njih popio je samo po gutljaj, pogledali se i otišli… Ništa nisu rekli… Kada sam se vratio do bunara da naspem još vode, pumpa nije radila. Kada sam je pipnuo, bila je vruća, a od temperature spalo je crevo. Ponovo sam stavio crevo, popravio pumpu i kada sam je uključio, iz cevi je potekla vruća voda”, priča Galonja.
Sam ne može da objasni šta se dogodilo i kako je voda danima topla, pa je pozvao nadležne iz Instituta za vodu u Banjaluci da utvrde šta se desilo.
Dobio je obećanje da će ekipa doći i uzeti uzorak vode.
Doplivale ribice!
Iako je prošlo 42 godine od izgradnje bunara, Milan se seća da su mu majstori koji su kopali bunar rekli da u izvoru koji dotiče u bunar ima ribe.
„Pošto nisam u to poverovao, majstori su zagrabili kantu vode i prosuli je po travi pored bunara. U vodi su bile male ribe i školjke“, priseća se Milan.
„Dole, u zemlji, osećao se miris kao da ima trule trave ili nečeg sličnog… Zemlja je bila šuplja kao saće“, priseća se majstor Vlado Umićević, koji je kopao bunar.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.