Reklame

Nastup popularnog folk pevača na jezeru Očaga kod Lazarevca završio se tragično po njegovog 34-godišnjeg fana B.T.
Tragedija: Čovek se udavio u jezeru pokušavajući da dođe do Miroslava Ilića!
Mladić je odmah nakon što je Miroslav završio sa pevanjem obučen skočio u jezero u želji da prepliva na suprotnu obalu, kako bi došao do svog omiljenog pevača, ali ga je voda brzo progutala.
 Devojke koje su bile u blizini objasnile su da se sve desilo munjevito i da niko nije mogao da nasluti tragediju.
Stajale smo na obali pored njega kad se zaleteo u vodu. Nekoliko njegovih drugara na trenutak je pokušalo da ga spreči ali uzalud. Istrgao im se i uleteo u Očagu. Nismo mogli da procenimo da li je bio pripit ali činjenica je da je bio spreman da prepliva jezero samo da upozna Miroslava Ilića. To što je hteo u vodu u početku nas nije iznenadilo, jer se mnogi kupaju u jezeru čak i uveče, pa nismo obraćali pažnju. Međutim, muškarac je samo nekoliko puta zamahnuo u vodi i nestao. Onda je nastala panika - ispričale su devojke.
Policija i hitna pomoć su brzo došle na mesto događaja i započele sa potragom za telom, a nakon kraćeg vremena je pronađen leš nesrećnog mladića.
Jezero OčagaJezero Očaga

 Miroslav kaže da je tek kasnije čuo za tragediju.
- Glupo mi je da bilo šta komentarišem. Naravno da mi je mnogo žao, sve bih dao da se to nije dogodilo. Kad je već toliko voleo mene i moje pesme, bilo bi mi drago da smo se upoznali. Još uvek ne znam ni o kom se dečku se radi, tako da nisam njegovoj porodici izjavio saučešće. Teško mi je što se mladi život tako završio. Zaista ne znam šta bih u ovom trenutku još rekao. Sve je to strašno - izjavio je Miroslav za "Informer".
Izvor: Pressonline, 24sata.rs

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.