Reklame


“Moj Vladica je otišao na svadbu sa devojkom, a sad mi ga vraćaju u sanduku. Vladica je bio profesionalni vojnik, radio je u Zaječaru, uskoro je trebalo da ide u mirovnu misiju u Španiju.

Kovao  planove za  budućnost: Vladica Novković (32),  pripadnik Vojske  Srbije
Kovao planove za budućnost: Vladica Novković (32), pripadnik Vojske Srbije
Hteo je pre toga da se oženi i zato je uređivao kuću”, zapomagala je kroz suze Snežana, majka pripadnika padobranske brigade Vojske Srbije Vladice Novkovića (32) iz Prćilovice kod Aleksinca, koji je u noći između subote i nedelje poginuo u stravičnom udesu kada je “sitroen” koji je vozio Nenad Nakić (32), profesionalni vozač u 63. padobranskoj brigadi, sleteo sa puta i udario u vikendicu u ataru sela Donja Trnava.
Zahvalnost spasiocu
Majka Jelene Ružić (24), Snežana, želi da se zahvali Makedoncu koji je spasao njenu ćerku. “Beskrajno sam zahvalna tom čoveku. Čula sam da se zove Bora i da je iz Makedonije. Volela bih da ga opet vidim i da mu se zahvalim” , kaže Jelenina majka.
Tuguju za Vladicom brat Ivica sa porodicom, rodbina i prijatelji. Miloš Milošević, Vladičin brat od tetke, kaže da je bio istoj svadbi u Nišu, jer im se ženio zajednički drug.
- Mi smo malo ranije krenuli kući, a Nenad, njegova devojka i Vladica su išli posle nas. Nismo imali pojma da se dogodila nesreća, tek ujutro smo saznali da je Vladica mrtav. Njegova devojka još ne zna da je poginuo, a Nenad je malopre saznao iz novina. Užasno se potresao, otišli su naši drugovi kod njega u bolnicu da ga malo smire - priča Milošević.
Vladičina devojka Ivana Živković (22) u teškom stanju i ne zna za njegovu smrt
Vladičina devojka Ivana Živković (22) u teškom stanju i ne zna za njegovu smrt
Vladica će danas biti sahranjen na groblju u Prćilovici. Njegova devojka Ivana Živković (22) iz Aleksinca, koja je teško povređena u istom udesu, i dalje se nalazi u teškom stanju. „Pacijentkinja je stabilno, ali su povrede izuzetno teške i ona je u stanju šoka. Zadobila je politraumu, ima povrede slezine, creva, vilice“, rekao je direktor Urgentnog centra prim. dr Miodrag Lazić.

Vozač “sitroena” Nenad Nakić oporavlja se od kontuzije mozga na Klinici za neurohirurgiju. “On se dobro oseća, svestan je i sa njim se može komunicirati. Njegovo zdravstveno stanje je dobro”, istakao je dr Miroslav Ilić, anesteziolog na Neurohirurškoj klinici. Iako je bila na mestu suvozača u “sitroenu“, Jelena Ružić (24) iz Aleksinca je zadobila samo prelom palca.
Kuća Novkovića  u Prćilovici
Kuća Novkovića u Prćilovici
- Nisam znala nikoga od njih, i devojku i te momke sam upoznala na svadbi. Ponudili su mi prevoz do Aleksinca. Padao je krupan sneg i vidljivost je bila slaba kada smo krenuli iz Niša. Sećam se da je na toj krivini automobil šetao levo-desno i tada sam shvatila sam da ćemo sleteti sa puta. Sećam se da smo posle toga udarili u bankinu. Probudili su me plač i jauci, valjda sam se onesvestila.
Uspela sam nekako da se izvučem iz automobila, kako, ni sama ne znam, i da bosa dođem puta. Zaustavila sam neki auto, vozač je bio Makedonac. Taj čovek me je odvezao do Hitne pomoći i obavestio moje roditelje i policiju - priča Jelena.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.