Reklame


Pevačica Jelena Karleuša je u emisiji „Granica“ otkrila da bi prebila Ivana Ivanovića, da je sa 19 godina imala javni obračun sa najopasnijim ubicom Kristijanom Golubovićem, da je Minimaks dobio šamar zbog nje...

dd
Jelena Karleuša u "Granici" | Foto: Screenshot "Youtube"
U sutrašnjem emitovanju „Granice“ saznaćemo ko je prvi napisao da je ona ,,trandža“ i da živi isključivo od skandala, zašto joj se čak i Kristijan Golubović izvinjavao iz Centralnog zatvora, kako je doživela naslovnu stranu jednih novina na kojoj je pisalo – Skakao sam Karleuši po sisama…
“Ja sam sa 19 godina imala javni obračun sa najopasnijim likom, ubicom i niko nije smeo da pisne. On je morao da bude najveći nacionalni heroj, a Ceca je morala da bude najveća majka svih nacija. Niko nije smeo da pisne, a kamoli da me uzme u zaštitu. Čovek me je razvaljivao u novinama. Nije se bavio svojim kriminalom, nego se bavio jednom klinkom od 19 godina”, rekla je Jelena u emisiji.
dd
"Granica" koja će sutra biti emitovana | Foto: Screenshot "Youtube"
Takođe, pevačica je otkrila šokantan podatak u kojem je objasnila kako je Željko Ražnatović Arkan lupio šamar Minimaksu kada je bio izazvan njenom izjavom da su sve pevačice ku*ve, prenosi portal telegraf.rs.
“Imala sam svega 19 godina i niko me nije zaštitio, osim jednom Minimaks, koji je zbog toga u bekstejdžu dobio takvu šamarčinu da se više niko nikad nije usudio da me brani”, istakla je Jeca.
Takođe, napomenula je i da bi prebila voditelja Ivana Ivanovića.
“Jednom se krio iza nekog stuba na aerodromu, pa me je video i sakrio se iza stuba i tvitovao. Kada bi on meni prišao – Ja bih ga prebila!”, zaključila je JK.
 

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.