Reklame


"Bili su u njenom automobilu. Kad sam prišao bliže, uočio sam da je reč o belcu kojeg je verovatno oralno zadovoljavala", otkrio je bivši bokser u jednom intervjuu.

Majk Tajson
Bred pit je preživeo: Majk Tajson | Foto: Reuters
Tokom intervjua u decembru prošle godine Majk Tajson (46) otkrio je da je bivšu suprugu Robin Givens (48) zatekao dok se seksala s Bredom Pitom. Za "Huffington Post" progovorio je kako je cela situacija izgledala. Bilo je to osamdesetih godina, a iako su mnogi pretpostavljali da ih je Majkj zatekao u krevetu, to ipak nije bilo tako.
Majk i Robin
Majk i Robin
- Bili su u njenom automobilu. Znam da je bio njen, ja sam ga platio. Kad sam video senku na suvozačevom sedištu, prvo sam mislio da je reč o njenoj prijateljici. Kad sam prišao bliže, uočio sam da je reč o belcu kojeg je verovatno oralno zadovoljavala - otkrio je Majk i dodao kako su ga Bred i Robin tada videli.
Mladi Bred Pit
Mladi Bred Pit
- Bred je bio pod uticajem ili alkohola ili droga. Nije imao pojma da stižem do automobila - rekao je Majk. Bivši bokser s Robin tada nije bio u braku, ali oni su se svejedno seksali.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.