Reklame


U trenutku kada mi je život bio ugrožen, imao sam dve mogućnosti - da prihvatim pritvor, koji bi se završio mojim „samoubistvom“, ili da poslušam prijatelje iz državnog vrha i odem iz Srbije. Ako vam centri moći pokrenu stečajeve u banci, osiguranju, Mobtelu, BK TV, logično sledi fizička likvidacija - kaže u intervjuu za „Blic“ Bogoljub Karić, predsednik Pokreta snaga Srbije.
Šteta pričinjena BK moraće da se nadoknadi
Gde trenutno živite i čime se bavite?
 
- Stvaram. Radim na poslovima vrednim više milijardi dolara i zapošljavam više desetina hiljada ljudi.

Koje stranke ste u prošlosti finansirali?

- Skoro sve.

Teretite se da ste zajedno sa braćom i sestrom sa računa Mobtela prebacili 60 miliona evra na privatne račune i račune BK grupe?

- To je neistina. Da sam uneo samo jedan dolar, Srbija je od prodaje Mobtela dobila 1,8 milijardi evra. Evropska komisija traži ukidanje oznake državne tajne sa dokumenata vezanih za privatizaciju Mobtela nakon dostavljenih dokaza koji jasno govore o povezanosti Martina Šlafa i Mlađana Dinkića i drugih visokorangiranih funkcionera Srbije.

Ako ste nedužni, kao što tvrdite, zašto ne dođete i to ne dokažete na sudu?

- Svoju nevinost sam dokazao pred najvišim institucijama Ruske Federacije i EU. Dokazaću je i u Srbiji kad mi vlast to bude omogućila.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.