Reklame

Derel Simester (43) ispričao da je nestao u avgustu 2000. godine i otkrio da su ga kidnaperi tretirali kao životinju

Derel Simester
Derel Simester
KARDIF - Derel Simester (43) trinaest godina bio je zatočen i živeo je kao rob radeći na jednoj farmi za svoje otmičare! U stravičnoj ispovesti otkriva kako je nestao u avgustu 2000. godine, da su ga kidnaperi tretirali kao životinju i objašnjava kako je preživeo!

Otet je u avgustu 2000. godine, tokom odmora u Velsu, otkada mu se gubi svaki trag. Roditelji Toni (66) i Dženi (61) su se desetine puta obraćali policiji, ali oni nisu mogli da pomognu. 
- Spavao sam u malo prljavoj kućici. Nisu mi davali vodu, već sam pio sa konjskog korita. Kućica je bila puna pacova, a kada bih ustao 12 sati sam radio na farmi. Bio sam uplašen i nikada se nisam usudio da pobegnem. Dve godine kasnije prebacili su me u prikolicu, a o kupanju nisam mogao ni da pomislim - priča Derel. Kada je pronađen bio je gladan, dok su mu zubi poispadali... Sada ima velikih problema sa zdravljem i pod medicinskim je nadzorom.

Tvrdi da su ga oteli irski turisti. Navodno su mu obećali posao, ali kada je doveden na farmu bio je tretiran kao rob, piše Dejli mejl.
- Ipak, uspevao sam da se javim roditeljima, ali nisam smeo da im kažem gde sam. A onda su mi 2008. godine zabranili da se javljam pa su roditelji pomišljali na najgore - navodi Derel.

Nađen je kada je porodica dala oglas u novinama sa njegovom slikom. Tada su dobili dojavu od anonimne osobe, koja je bila 95 odsto sigurna da ga je videla na jednoj farmi, u blizini Kardifa, glavnog grada Velsa. Policija je otišla na farmu i spasila ga, dok je porodica "beskrajno zahvalna osobi" koja im je spasila sina dojavom.
Policija je saopštila da istražuje pod kojim uslovima je Derel boravio na farmi 13 godina, a kasnije će odlučiti o hapšenju vlasnika.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.