Reklame


Oskarovka je prvi put javno rekla da više voli žene nego muškarce.
Beta/AP
Glumica Džodi Foster (50) je na 70. dodeli Zlatnog globusa dobila nagradu za životno delo "Cecil B. DeMille" i prvi put javno priznala da je lezbijka i da je uvek po tom pitanju bila iskrena sa prijateljima i porodicom, a sada je odlučila da to i javno prizna.

Nakon što ju je Robert Dauni Džunior predstavio Foster je održala emotivni govor i samo potvrdila ono o čemu Holiuvud priča već dve decenije.

"I sad dok stojim ovde i priznajem vam sve, želim da kažem i ono za šta do sada nisam imala snage u javnosti da priznam. Malo sam nervozna, ali eto reći ću naglas - ja sam sama", rekla je Glumica, a onda se uozbiljila i dodala: "Odavno sam priznala svoju seksualnu orijentaciju, još u kameno doba kad sam porodici i prijateljima priznala ko sam. Da, ja sam lezbijka!"

Pored toga, Džodi se na beskrajnoj ljubavi i podršci zhvalila i partnerki Sidnej Bernard sa kojom odgaja sinove Čarlija (14) i Kita (11).

"Hvala ti Sid, ponosna sam na našu modernu porodicu i naše divne sinove."



Alisija Kristijan Foster, poznata kao Džodi Foster se glumom bavi od treće godine i spada u red najboljih glumica jer je pored dva Oskara, osvojila isto toliko Zlatnih globusa, ali i tri BAFTA nagrade i nagradu Udruženja glumaca, čime je ušla u društvo nekoliko istaknutih glumaca koji su osvojili sve četiri glavna svetska priznanja za glumu.

Nakon pojavljivanja u nekoliko reklama kao dete, Foster je prvu ulogu dobila u u televizijskom filmu iz 1970. "Menace on Mountain"... U zvezde svetskog glumišta lansirao ju je film "Takstista" Martina Skorsezea iz 1976. u kojem je igrala maloletnu prostitutku i zaradila nominaciju za Oscar za najbolju sporednu glumicu, ali je prvog osvojila 1988. za najbolju glavnu glumicu za film "Optužena".

Tri godine kasnije opet se našla među laureatima najprestižnije filmske nagrade za rolu i ostvarenju "Kad jaganjci utihnu"...

Rediteljski debi ostvarila je 1991. godine sa filmom "Mali čovek Tejt", drami hvaljenu od strane kritike o naprednom detetu, u kojem je i igrala njegovu majku.

Iako su američki mediji pisali i da planira da se penzioniše, ona je sve to demantovala i kaže da ću glumom da se bavi do kraja života, a i rediteljski posao ne planira da zapostavi.

(MONDO)

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.