Reklame

Posle ovog odmora, na kom je bila sa sestrom i prijateljicama, par se venčao godinu dana kasnije i bili su vrlo srećni zajedno
Doroti Sims je bila na odmoru u Tunisu 2006. godine i tada je upoznala mladogkonobara Rafu.
Iako se njoj on dopao na prvi pogled, nije ni pomišljala da je osećanje uzajamno. Posle ovog odmora, na kom je bila sa sestrom i prijateljicama, par se venčao godinu dana kasnije i bili su vrlo srećni zajedno. Sve do jednog trenutka koji je sve promenio.
Kada su se venčali, Rafa je tražio vizu od Velike Britanije i bio odbijen. Od tada, sve je krenulo nizbrdo i Rafa, koji sada ima 28 godina, se preselio u Saudijsku Arabiju. Iako joj je slomio srce, Doroti tvrdi da su imali mnogo srećnih trenutaka i da se ne kaje ni zbog čega. "Nisam znala da toliko mladih Tunišana jure Engleskinje zbog papira. Nisam imala pojma! Između nas se odmah javila privlačnost, ali nisam ništa htela da uradim. Zašto bi on bio sa mnom, pored toliko mlađih devojaka? Ipak, on mi je prvi ostavio poruku na stolu i pozvao me na kafu", priča Doroti.
Doroti je izašla sa njim na sastanak i odmah su se zavoleli. Rafa ju je vrlo brzo pozvao da upozna njegovu porodicu koja je živela u Karavanu, malom gradu na jugu Tunisa. "Oni su živeli u pustinji, cela njegova porodica. Rođaci, njegova baka, svi. Interesantno je kako su me svi zapanjeno gledali jer nikada nisu videli plavušu sa plavim očima pre mene", priča Doroti. Ali, iako su joj pružili toplu dobrodošlicu, kulturološka razlika je bila očigledna .
"Njegova mama nam je postavila dušek na kom je trebalo da spavamo i to u sobi bez vrata. Ostali smo samo dva dana, jer nisam mogla tako da živim. Nije bilo kupatila, tuša, a toalet je bio užasan: rupa u podu iznad koje si morao da čučiš. Njegova majka nas je stalno pitala da li bismo se venčali, ali meni je to bilo van pameti, jer sam se već jednom udavala i razvodila", priča Doroti.
Zaljubljena do ušiju, Doroti je rešila da se uda za Rafu i to su obavili u Tunisu. Njegova porodica je prisustvovala venčanju, a Doroti je svojima poslala poruku da ih obavesti o tome što je uradila. "Za nas godine nisu bile problem. Doduše, on je hteo decu, pa smo razmišljali o usvajanju. On je želeo da se preselimo u Englesku, ali svako to želi. Oni iz muslimanskih zemalja nisu u Evropskoj unji, pa ne mogu da se presele ovamo. Ipak, nisu mu prihvatili zahtev za vizu, jer je sudija smatrao kako naš brak neće opstati, zbog velike razlike u godinama. Zato mi je Rafa postavio ultimatum: ako on ne može da dođe u Englesku, onda ja moram da se preselim u Tunis. To mi se prosto nije dopadalo", priča Doroti.
Rafa je potom našao posao u Saudijskoj arabiji i tražio joj je razvod, jer navodno nije mogao da radi tamo ako ima ženu. Doroti nije želela to, ali su se na kraju razveli. "Slomio mi je srce. Ipak, ne kajem se ni zbog čega. On je bio divan i romantičan i proveli smo fantastične trenutke zajedno. Da mogu da vratim vreme, sve bih isto uradila", zaključuje Doroti.


(Daily mail)

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.