Reklame

Na društvenim mrežama ponovo se provlači slika na kojoj je na ikoni lik Svetlane Ražnatović, sa isturenim grudima i mikrofonom u rukama.
Skaradno: Ikona sa Cecinim likom i izbačenim grudima ponovo hara društvenim mrežama!
Nepoznati "ikonopisac" napravio je ikonu sa likom Svetlane Ražnatović, pod nazivom "Est. um. Ceca" ("Estradna umetnica Ceca", prim. aut.), a ta slika ponovo hara po društvenim mrežama, ovoga puta kao "isticanje činjenice da je Ceca majka Srbije i broj jedan na estradnoj sceni".
Cecini fanovi oduševljeni su ovim (ne)delom i u velikom broju, na ovaj način, ponovo izdižu Svetlanine uspehe na sam vrh, stavljajući akcenat na neviđeni broj ljudi na Ušću 2!
Još jedan razlog ponovnog isticanja ovog "umetničkog rada" jeste Cecina scenografija na koncertu na Ušću, gde se reflektovao veliki krst i Srpska zastava.
Ceca kao BogorodicaCeca kao Bogorodica

Slika se nalazi i na Vukajliji, a ispod nje stoji komentar "Sveta Ceca, zaštitnica mikrofona i mutnih fudbalskih transfera".
Ceca je, kada se ova "ikona" prvi put pojavila u javnosti, za Pressonline kazala da ne želi da bude deo te priče.
- Ne bih mnogo da komentarišem to što je urađeno. Da me je neko pitao, znao bi da ne želim da budem deo ovog projekta. Ne poznajem rad mladog umetnika niti ulazim u to da li je imao negativnu ili pozitivnu nameru! Smatram da to nisu stvari za igranje i mislim da mi nije mesto da budem predstavljena kao Bogorodica na ikoni, jer sam ja obično ljudsko biće koje ima i vrline i mane - rekla je Ceca.
CecaCeca


Izvor: Pressonline

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.