Reklame

Dragiša Milošević tvrdi da je obdukcija protivzakonito urađena u kapeli groblja kako bi Anđelki lakše izvadili organe. Rezultate obdukcije nisam dobio ni posle osam meseci, kazao je neutešni otac Anđelke Milošević Petrović (24)

trgovina organima,
BEOGRAD - Ceo Despotovac počinje da sumnja.
- Moja ćerka Anđelka umrla je 12. oktobra prošle godine od posledica otoka pluća i mozga, a ja verujem da su joj, posle smrti, ukradeni i preprodani organi!
Ovo za Kurir tvrdi Dragiša Milošević iz Despotovca, koji je ostao bez ćerke Anđelke Milošević Petrović (24), a kao dokaze za svoju tvrdnju navodi da ni posle osam meseci nije dobio rezultate obdukcije!

- Ne samo da nisam dobio rezultate obdukcije već su ćerkino telo doneli u kapelu na despotovačkom groblju. Tu obdukcija po zakonu ne sme da se obavlja. Zbog toga i sumnjam da je doktorska mafija  sve uradila kako bi mojoj ćerki lakše izvadila i odnela organe - naveo je Milošević.

Telo čuvali policajci

On dodaje da u početku ništa nije sumnjao jer je bio u šoku zbog smrti deteta.
- Nisam mogao ni da razmišljam. Međutim, vremenom sam shvatio da tu nešto nije u redu. Kao prvo, nije mi jasno zašto su od trenutka smrti do preuzimanja, telo moje ćerke čuvali policajci iz Despotovca? A na sve to ni nalaz ne mogu da dobijem! Znam da mi on neće vratiti ćerku, ali moram da saznam šta se dogodilo - naveo je naš sagovornik.
On kaže da se obraćao Višem sudu u Jagodini, Ministarstvu pravde, policiji i molio ih da urgiraju kako bi dobio rezultate obdukcije. 

Uzalud apelovao

- Predsednik suda mi nije odgovorio, dok mi je istražni sudija rekao da se čeka nalaz s VMA. I u policiji ćute i sve to u meni rađa sumnju da je reč o trgovini organima - kaže Milošević.

Ostao bez mezimice... Dragiša Milošević i ćerka AnđelkaOstao bez mezimice... Dragiša Milošević i ćerka Anđelka
Čekamo rezultate s VMA

Istražni sudija Zoran Petrović kaže da je više puta urgirao na VMA kako bi dobio razultate toksikološke analize Anđelkine krvi.
- Miloševićeva ćerka je umrla prirodnom smrću, a ako on misli drugačije, neka podnese prijavu. Tu nije bilo istrage i nema osumnjičenih, ali je tužilac hteo da utvrdi šta je dovelo do smrti žene, pa smo krv pokojnice poslali na VMA - naveo je sudija Petrović.
Na pitanje kako je moguće da je obdukcija rađena u kapeli na groblju, on je naveo da u Despotovcu nema bolnice i da je to bilo uslovno mesto za obdukciju.
Cene organa na crnom tržištu

♦ Oči - 1.525
♦ Skalp - 607
♦ Lobanja sa zubima - 1.200
♦ Rame - 500
♦ Koronarna arterija - 1.525
♦ Jetra - 157.000
♦ Srce - 119.000
♦ Želudac - 500
♦ Slezina - 500
♦ Bubreg - 262.000

* cene izražene u dolarima po sajtu Medicaltranscription

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.