Reklame


Olga Cvetković (83) posle incidenta tvrdila da joj je dežurna sestra u Gerontološkom centru u Knjaževcu iskopala oči

Olga Cvetković, iskopane oči, iskopali oči, umrla starica, Gerontološki centar K
Olga izdahnula 18 dana nakon brutalnog napada

KNJAŽEVAC - Misterija!
Olga Cvetković (83), štićenica Gerontološkog centra u Knjaževcu kojoj su 11. marta, pod zasad još nerazjašnjenim okolnostima, iskopane oči i polomljeno šest rebara, izdahnula je 29. marta u Kliničkom centru u Nišu! Staričina smrt - samo nekoliko dana nakon što je obelodanjeno da je u policiji rekla da joj je oči iskopala dežurna sestra, iznervirana time što je Olga odbijala da popije lek - pokrenula je u javnosti niz pitanja, pa čak i nagađanja da je Olga možda namerno gurnuta u smrt!

- Nakon što je ostala bez očiju, Olga je operisana. Lekari su tada konstatovali da će ostati slepa, ali da je njeno zdravstveno stanje takvo da može da bude otpuštena na kućno lečenje. Kako je moguće da neko ko je otpušten na kućno lečenje tako iznenada umre - zapitao se sagovornik Kurira koji je želeo da ostane anoniman.
Naš sagovornik dodaje da je Olgi Cvetković zbog polomljenih rebara bilo određeno mirovanje.

- Da ne bi bila izložena opasnosti, na prvo previjanje je bila prevezena do Zaječara, ali je po nalogu lekara 29. marta morala na kontrolu u Niš. Samo dva-tri sata po dopremanju u Klinički centar Olga je umrla. Postoji sumnja da je njenoj smrti kumovalo truckanje u sanitetu, što je možda dovelo do toga da je neko polomljeno rebro probilo plućno krilo! Ipak, tek nakon obdukcije biće poznati uzroci staričine smrti - kaže izvor Kurira.
Zbog sumnje da je teško povredila Olgu Cvetković, istražni sudija je odredio pritvor B. T. (76), takođe štićenici Centra.

(D. I.)
Ćerka: Ja sam je vratila u Knjaževac

Nakon što je Olga pretrpela teške povrede u Gerontološkom centru, iznenađujuća je bila odluka njene ćerke Slavice Jovanović da majku ponovo vrati u Knjaževac, pre nego što je okončana istraga povodom napada na staricu!
- Smatrala sam da se mojoj majci posvećuje puna pažnja i nega u Gerontološkom centru, a i ona sama mi je to potvrdila. Zbog toga sam odlučila da ponovo bude prebačena tamo - rekla je Slavica.
Šta je prvo tvrdila Olga

- Bila sam u svojoj sobi u Gerontološkom centru kad je došla medicinska sestra da mi da lek. Odbila sam da uzmem lek, pa je to iznerviralo dežurnu sestru. Počela je rukama na silu da mi otvara usta i da mi izvlači jezik. Sve vreme je vikala: „Hoćeš da ti isečem jezik!“ Potom me je udarala po grudima, ponovo mi otvarala usta, a zatim me je iznenada dohvatila za oči. Nije istina da me je neko gurnuo niti da sam pala.
Šta je kasnije ispričala Olga

- Teško mi je, imam bolove, ali sad mi je ovde bolje nego u bolnici. Svi me paze i neprestano su oko mene. Imam sve osim očiju. Ne znam kako se dogodila tragedija, ničeg se ne sećam... Bila sam u šoku, a i ne znam ko je i kad sa mnom pričao
.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.