Reklame


- Ja njoj odvajam od svih vas da jede, podignem je na sto da mogu da je slikaju, ja njoj ovde pravim marketing, a ona meni kaže "Možeš deda da mi budeš"! Sad svi treba da pomisle da sam je ja startovao ovde... Oterao sam je u pi*ku materinu onda. Preko nosa bi je klepio. Ona meni kaže pu*i ku**c, ma napu*iš se ti meni malo...- Ogovarao je Era Seksi Sandru.

Era Ojdanić
Era Ojdanić
Sandra je odmarala u spavaćoj sobo sa Filipom, ali je načula da šta Era priča.
- Evo...evo i Vesna je krenula da me proziva. - Prokomentarisala je.
Jedina će da  pomuze bika:  Seksi Sandra
Seksi Sandra | Foto: Dimitrije Goll
Vesna je odmah morala da uskoči i da "čačka mečku".
- Šta sam propustila Ero dok nisam bila tu? Vidim da si ljut...Retko kad te vidim takvog.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.