Reklame


Policija još istražuje misteriozno kastriranje S. M. (38) zvanog Boban, otkupljivača borovnice iz Vladičinog Hana u Srbiji, koje se dogodilo prošlog vikenda.
Njegova supruga Dragana tvrdi da ga je kastrirala Violeta S. (34) iz Vranja, piše beogradski Kurir.
“Violeta i njena sestra nisu ranije izbijale iz naše kuće. Supruga i ja smo i ove godine, kao i ranijih, krenuli u biznis s borovnicom. Ja sam bila zadužena za distribuciju hladnjačama i većim otkupljivačima, dok su moj suprug, Violeta, njena sestra i još neki ljudi bili raspoređeni na terenu na kojem su otkupljivali borovnicu”, priča Dragana.
Međuti, kako kaže, ubrzo je primjetila da nešto “ne štima”! “Sa terena je počelo da stiže malo robe, suprug, Violeta i ostali često ‘nisu bili u dometu’ i nisu se javljali, a zatim je uslijedio pravi šok. Za vikend me je nazvao muž i zavapio: ‘Gago, dođi brzo, gotov sam. Napao me vuk’”, priča Dragana.
Odmah je otišla u planinu. “Našla sam supruga svog izgrebanog i s rasječenim testisima! Pitam ga: ‘Kako, bre, vuk baš tu da te ujede’, a on ćuti i okreće glavu od mene!”, kaže Dragana.
“Na kraju je priznao da je to Viloleta uradila i da je odmah pozovem da je pitam gdje su mu testisi! Violeta je, naravno, negirala obračun, a kad sam joj rekla da mi je suprug sve ispričao, rekla je da Bobanu nije ništa, da se ‘samo šalila s meraklijom’ i da više nisu u ‘poslovnoj vezi’, ispričala je Dragana novinarima Kurira.
Teško povrijeđeni odmah je, uz pomoć poslovnih prijatelja, zbrinut u privatnoj bolnici u Bugarskoj.

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.