Reklame

Zdravku Bumbaloviću iz mesta Šamac u BiH, neko je podmetnuo šokantan oglas u kojem on, navodno, za bubreg traži 30.000 maraka, ili polovna kola - BMW X5!
Bizarno: Bosanac menja bubreg za polovan BMW X5!
Na bosanskom pik.ba sajtu danas je osvanuo oglas koji je i više nego mizeran - dečku je san da ima BMW X5 i spreman je da proda bubreg zarad posedovanja tog automobila!
Zovem se Zdravko Bumbalović, živim u Šamcu i zelja mi je da imam BMW X5. Ne mogu da kabulim (dopustim, pristanem, prim. aut.) da ga sebi ne priuštim, pa sam spreman na sve, pa i organ (bubreg) da prodam. Prodajem bubreg za 30.000 maraka, a ako postoji vlasnik BMW-a X5 ,da mu treba zdrav bubreg ili njegovom detetu, onda moze zamena. (BUBREG ZA BMW). Ozbiljno ovo mislim, nije nikakav oblik sprdnje ili neslane sale -objašnjeno je u kratkom infu, uz objavljeni puni broj telefona.
- Javite se na broj 066-522-***. Očekujem da će se javiti neko i da ću ostvariti svoj san. Možete me pronaći i na Fejsbuku, pod nazivom Bumbos Bumboss - stoji u tekstu.
Međutim, mi smo pozvali Zdravka koji je prvo pogledao oglas, pa je kazao da nema veze sa tim i da je šokiran.
- Ja ne znam šta je to, nisam ja to uradio! Slobodno objavite sve, neka narod vidi koliko je to jadno, koliko je jadna osoba koja je to uradila! Ova država je propala, nikakvu zaštitu nemamo! Ja sam šokiran, ali me i sa druge strane baš briga jer i ja i moji prijatelji znaju ko sam i šta sam. Ovo je strašno - kazao je zbunjeni momak.
Podsećamo, ovakvih podmetačina u vidu oglasa ima sve više, a pre nekoliko dana izašao je jedan koji je privukao ogromnu pažnju. Oglas je objavljen pod rubrikom "Konji", a glasio je "Prodajem ili menjam sina za bukova drva".
OglasOglas
Informacije na oglasuInformacije na oglasu
Izvor: Pressonline

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.