Reklame

Nisam mogao više da izdržim Aleksandrovu torturu. Morao sam i Srđana da ubijem. On je bio samo kolateralna šteta, ispričao je Aleksandar Krstić

spalio dvojucu mladića, Rekovac, Jagodina

REKOVAC - Nisam mogao više da izdržim Aleksandrovu torturu. On se bavio zelenašenjem. Ubio sam ga hicima iz pištolja. Ja sam sedeo na zadnjem sedištu, a oni napred. Namerno sam im rekao da me voze u Kraljevo, u brda, gde sam ih i ubio. Morao sam i Srđana da ubijem. On je bio samo kolateralna šteta, ovako je u policiji u Kraljevu govorioAleksandar Krstić (33), pripadnik kraljevačkog odreda Žandarmerije, osumnjičen da je pre tri dana svirepo ubio Jagodince Aleksandra Nedeljkovića(29) i Srđana Tomića (28), koji je živeo u Švajcarskoj.

Krstić, koji je poreklom iz Đakovice, od Nedeljkovića je pre nekoliko meseci pozajmio oko 1.000 evra. Tada su se dogovorili da mu mesečno vraća deset odsto. Međutim, sve je jednog dana krenulo nizbrdo.

"Ubijeni Aleksandar je došao kod pripadnika Žandarmerije i tražio da potpiše ugovor u kojem je pisalo da je od njega pozajmio oko 5.000 evra. Međutim, kako to nije bilo istina, Krstić je odbio da to uradi. Na kraju je ubijeni predložio drugu opciju, da mu žandarm nabavi dobar automobil. Ubijenom Aleksandru nije se dopao ni prvi ni drugi automobil, pa je na kraju tražio neki "moćniji"", objašnjava izvor iz policije u Kraljevu.
Nekoliko dana je pripadnik Žandarmerije smišljao šta bi uradio i odlučio je da ubije Aleksandra.
"Rekao sam mu da imam automobil za njega i da se nalazi u blizini Kraljeva. On je poveo svog prijatelja. Znao sam da ću morati i njega da ubijem. Govorio sam da me voze u brda jer je tamo vozilo parkirano. Kada smo stigli u selo Zakute, sa zadnjeg sedišta sam ispalio nekoliko hitaca. Bili su mrtvi i prebacio sam ih na zadnje sedište i otišao u Kragujevac. Odvezao sam automobil u kojem su bili u selo Ratković, kod Jagodine. Prekrio sam ih ćebetom, polio benzinom, zapalio i pobegao“, mirno je u policiji u Kraljevu pričao žandarm, koji je, inače, prepoznatljiv po tome što ima istetovirane ruke.
On je prekjuče uhapšen na Ibaskoj magistrali, nije pružao otpor, a u policiji je odgovarao na sva pitanja. 
Ugljenisana tela mladića pronađena su prekjuče u spaljenom automobilu „audi TT“, koji je pronađen na njivi, udaljenoj kilometar od puta koji vodi od Rekovca ka Kragujevcu. Njihov nestanak prijavila je Aleksandrova majka, a prema policijskim podacima, oni nisu bili u sukobu sa zakonom.
Poznanici Aleksandra Krstića pričaju da je živeo na visokoj nozi, imao dobar automobil...

Jedni kažu da je "preke naravi", drugi, pak, da je prema kolegama i prijateljima bio korektan i galantan.

Navodi se da je Nedeljković vlasnik radnje za popravku i prodaju mobilnih telefona u Jagodini, a njegov prijatelj Rajko Racić kaže da je u poslednjih godinu i po dana u više navrata pozajmljivao novac Krstiću, i to na preporuku jednog prijatelja, takođe žandarma.

Mediji prenose ispovest Nedeljkovićeve supruge da ju je muž zvao u nedelju oko 20:30 i rekao da se možda neće videti sa Krstićem, da bi sat kasnije stigla poruka da su se Srđan i on našli sa Krstićem, piju kafu i ići će po automobil.

Oko 22.30 stigla mi je poruka da je sve u redu. Sada znam da je neko drugi poslao tu poruku umesto mog muža, jer je ubijen oko 22 sata, ispričala je Marija.

Mediji navode da su Nedeljković i Tomić bili dobri i vredni momci i da nikome nisu dugovali.
Srđan Tomića i Aleksandar NedeljkovićSrđan Tomića i Aleksandar Nedeljkovi
ć

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.