Reklame

Nenad J. (44) iz Popovca uhapšen je i zadržan u pritvoru zbog nedozvoljenog posedovanja oružja i pokušaja ubistva

Ulica Ive Lole Ribara, Popovc
Mesto napada na komšiju... Ulica Ive Lole Ribara u Popovcu
NIŠ - Pomešao maštu i stvarnost!
Nenad J. (44) iz Popovca uhapšen je i zadržan u pritvoru zbog nedozvoljenog posedovanja oružja i pokušaja ubistva, saopštila je niška policija. 

On je u četvrtak u 12.20 sati u Ulici Ive Lole Ribara u selu Popovac napao komšiju Dragana T. (58) najpre ga gađajući sekiricom, a potom je u Draganovom pravcu ispalio dva metka, ali je promašio. Srećom, meci nisu pogodili nikoga od mnogobrojnih prolaznika, među kojima je bila i jedna trudnica!

- Nenad je prišao Draganu T. i rekao mu: „Petroviću, platićeš mi...“ Nenad i Dragan T. uopšte se nisu poznavali, nisu se družili i očigledno je Nenad zamenio Dragana s nekim Petrovićem i napao ga bez razloga - rekao je izvor Kurira.
Osumnjičeni Nenad J., izbeglica s Kosova i Metohije, rekao je na saslušanju da često sanja svece.

- Sveci u glavi mi naređuju šta da radim. Od njih sam dobio poruku da moram da likvidiram porodicu Petrović i ja sam to morao da izvršim - izjavio je Nenad posle hapšenja.

(D. I.)

0 коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.